Režisora Viestura Kairiša Dailes teātrī iestudētā fantāzija Spīdolas nakts par Raiņa attiecībām ar paša radītajiem literārajiem tēliem un sabiedrību aktualizē jautājumu par vēsturiskas personības un tās pausto ideju pārvērtēšanu mūsdienās
Ingus Baušķenieks un draugi Rīgas Laika Muļķu mājas koncertzālē nospēlē izcilu koncertu 11. novembrī. Programma īsa, bet ļoti piesātināta, un mums gribas vēl
Valmieras teātra jauniestudējuma Atraitnes dēls autori ir radījuši radikālu, mākslinieciski mērķtiecīgu konceptu, kas risina Mātes un Dēla attiecības ģimenē, kurā nav Tēva
Dziedātāja Intara Busuļa jaunais albums Spēlē savā burvju flautā ir perfekts līdz pēdējai skrūvītei kā jauns BMW auto, taču tajā netrūkst arī asprātības un pašironijas
Režisora Regnāra Vaivara izrāde Suņu ciema Nelaimes lācis reflektē par vardarbības ietekmi uz cilvēka pašcieņu un vērtību sistēmu, turklāt – caur reliģiskas morāles prizmu
Režisora Sergeja Golomazova jaunākā izrāde Kaligula iekļaujas Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra deklarētajā varas izpētes tematikā, piedāvājot skaļu un vērienīgi inscenētu interpretāciju
Dāņu mākslinieka Ufes Isoloto projekts Mūsu mājas bija Zeme. Uzplaukums ir izstāde ne vien par kādu kentauru ģimeni tās pasaules galā, bet par mūsu visu negudro un netaisno apiešanos ar savu planētu
Mūziķes Māras Upmanes-Holšteines grāmata Piezīmes uz šaubu malām atgādina plašas un ne vienmēr konkrētā laiktelpas rāmī iesprostotas pārdomas par to, ko nozīmē būt radošai personībai šeit un tagad
Režisora Aika Karapetjana Jaunajā Rīgas teātrī iestudētajai traģikomēdijai Fēlikss, Anatolijs un Ilona ir izredzes kļūt gan par nesenās vēstures uzskatāmu palīglīdzekli, gan skatītāju iemīļotu hitu
Režisora Alvja Hermaņa jaunākā izrāde Pelikāni un vīnogas Jaunajā Rīgas teātrī ir sentimentāla un skatītāja uztverei ļoti komfortabla – var drusku pasmieties, drusku pajust līdzi un drusku identificēties ar varoņiem