Tiesa, Āfrika un nu arī Āfrikas dinastijas ik dienas piesaista ap 50 000 cilvēku (lietotāju kopskaits sasniedzis 258 000), un šis cipars to kronē par veiksmīgāko sociālo spēli Latvijā. Toties ar piepūli nav tik vienkārši.
Ceļi ir vairāki. Viens - palaist spēli, ko attīsta pats lietotājs. Ģirts saka, ka izvēlējies citu, grūtāku ceļu. Āfrika būvēta kā seriāls, un spēlētāji gaida, ko nākamajā sērijā tiem pados priekšā Ģirts un viņa programmētāji.
Puiši satilpuši kādā Rīgas centra dzīvoklī, katrs apāvis savas rūtainās čībiņas. Izskatās vienkārši un pūkaini, tāpat kā pati spēle, kur jāievieš zvērs, jālolo tas un jābīda paša izvēlētas karjeras virzienā. Vidējais spēlētājs Āfrikai pieķeroties pa piecām, desmit minūtēm divreiz dienā, iekļūšana topā prasa sistemātiskāku darbu.
Lai gan spēle palaista arī Ungārijā un Somijā, lauvas tiesa spēlētāju bāzēti Latvijā un to spēlē caur draugiem.lv. Tur izveidojušās trīs pastāvīgo klientu grupas - bērni un tīņi, sievietes gados un jauni vīrieši, kas grib pašapliecināties, rādot, ka var ātrāk un vairāk. Pēdējie arī gādā par to, lai uzņēmums būtu paēdis, jo ienākumus galvenokārt veido mikromaksājumi.
Ģirts saka, ka sociālo spēļu bizness ir skarbāks, nekā izskatās. Visi kopē cits no cita, mazo censoņu ir daudz, globālā mērogā konkurence ir nereāla. Spīdēt vari tikai divos veidos - ar nebijušu ideju vai ar perfektu kopiju, pievienojot tai kaut ko pa virsu. Tas esot veids, kā strādā nozares monstri, teiksim, Zynga.
«Kolīdz kāds rada labu ideju, viņi pārkopē, uzlabo, iegrūž naudu mārketingā un pelna, kā runā, 200-300 miljonu [dolāru] gadā. Tas manā vērtību sistēmā nemaz nav tik slikti, taču pašam naudu gribas pelnīt kaut kā oriģināli. Sieva gan audzina un saka, ka tas taču bizness,» Ģirts stāsta. Āfrikas spēļu vadītājs rēķina - jo tālāk, jo niša kļūs sarežģītāka. Vizuālā dinamika un spēles uzbūve būs grūtāk kopējama, un ar «viens pret viens, tikai mazliet citas krāsas» vairs nevarēšot tikt cauri.