Izstāde, kas norisinājās trīs dienas, pulcēja tūkstošiem apmeklētāju no visas pasaules - galvenokārt modes veikalu īpašniekus un žurnālistus. Trīs zīmoli - Hebe, Paade Mode un Leny Tomy factory - ar lepnumu stāsta par valsti, kur apģērbi ražoti. Latvijai tiek veltīts daudz «zaļu» epitetu, kā galvenais tiek minēts roku darbs un cilvēkmīlestība. Apmeklētājus tas uzrunā, un pirmajā dienā žurnālisti teju spieto. Tā kā šoreiz pati strādāju Paade Mode stendā, varu apgalvot, ka pie mums piestāja paši nozīmīgākie bērnu modes redaktori - Vogue Bambini, Milk Magazine, Papier Mache, Junior, Luna u. c. Otra aktuāla tendence ir bērnu apavi, jo Rietumeiropas valstīs tā ir tradīcija, tādēļ dizainu apavu stendu ar katru gadu kļūst arvien vairāk. Plašāks Playtime Paris apskats pieejams Kids Gazette mājaslapā www.kidsgazette.lv.
Cilvēkmīlestība un roku darbs savaldzina parīziešus
Ja jau grupas Prāta vētra solists Renārs Kaupers
Glastonberijas festivālā uz skatuves kāpj, turot rokās Latvijas
karogu, tad mēs, bērnu modes pārstāvji, neatpaliekam. Karogs gan
šoreiz palicis karājoties pie mājās augstajā mastā, tomēr
prestižajā starptautiskajā Parīzes bērnu modes izstādē Playtime
Paris latviešus grūti nepamanīt.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.