Arī šogad par Red Bull formulas pārākumu ātrumā neviens nešaubās, tomēr līdz šim nereti šis pārākums tika maskēts un ierobežots ar augstajiem riepu nodiluma tempiem. Taču nedēļas nogalē Kanādā trases īpatnējā konfigurācija, kurā nav enerģisko ātro pagriezienu, segums un temperatūra ierobežoja riepu ietekmi uz rezultātu un tādos apstākļos Red Bull un Fetelu apturēt ir ļoti grūti, jo īpaši, ja vācietis ir izvirzījies vadībā, atrodas savā komforta zonā un kontrolē sacensību.
Vienīgi paša muļķība, tiecoties pēc kārtējā ātrākā sacīkšu apļa pēdējās minūtēs, varēja atņemt Fetelam šo panākumu. Iepriekš komandas boss Kristians Horners un sacīkšu inženieris «Rokijs» nespēja iegrožot Fetela tieksmi pēc ieraksta rekordu grāmatā, bet šoreiz pietika ar trim vārdiem - Monako. 1988. gads. Senna. Fetels, kurš labi pārzina Airtona Sennas karjeru, saprata mājienu par notikumiem, kad brazīlietis pēdējā aplī zaudēja koncentrēšanos un kopā ar to arī drošu uzvaru Montekarlo ielās. Svētdien čempionāta līderis pārliecinoši aizbrauca līdz finišam un atstāja ātrākā apļa laika godu izcīnīt savam komandas biedram Markam Vēberam.
Tomēr vairāk Sebastianam Fetelam ir jāraizējas par Fernando Alonso, kurš finišēja otrajā vietā un tādējādi līdz minimumam samazināja sava kopvērtējuma sāncenša ieguvumu no Kanādas GP uzvaras. Alonso pēc kvalifikācijas slapjā trasē sacensību sāka tikai no sestās pozīcijas un zaudēja laiku, cīnoties un apdzenot Marku Vēberu, Niko Rosbergu, kā arī Luisu Hamiltonu. Tomēr Ferrari ātrums sacīkstēs, riepu snieguma stabilitāte un gaidāmo posmu specifika vedina domāt, ka Alonso, neskatoties uz 36 punktu deficītu līdz Fetelam, būs pārliecinošs pretendents uz titulu līdz pat sezonas beigām.