Dobeles dzirnavnieka mārketinga vadītāja Maija Brikmane Dienai apstiprināja, ka pēc kampaņas organizatoru uzaicinājuma uzņēmums apsver iespēju izvietot informāciju par eiro ieviešanu un veic ar tiem sarunas. Uzņēmums savu iespējamo dalību kampaņā pamato ar faktu, ka Dobeles dzirnavnieka produkcija sasniedz lielu sabiedrības daļu, un attiecīgi informācijas publicēšana uz produkcijas iepakojumiem būtu sociāli atbildīgs solis. Papildu komentārus uzņēmums varētu sniegt tad, kad tiks panākta vienošanās.
Savukārt viena no 285 000 latu vērtās eiro ieviešanas kampaņas organizatoriem sabiedrisko attiecību uzņēmuma Komunikāciju aģentūra biznesa attīstības direktore Ieva Stūre ne apstiprināja, ne noliedza, ka informācija par eiro ieviešanu varētu tikt izvietota uz Dobeles dzirnavnieka produktiem. Viņa norādīja - kampaņas organizatori ir uzrunājuši vairākus uzņēmumus. «Jāņem vērā, ka sadarbībai nebūs komerciāls raksturs, un uzņēmumi to darīs sociālās atbildības vārdā,» viņa norāda.
Kampaņas organizatoru pārstāve norāda, ka nākotnē cer uz sadarbību arī ar citu ikdienā bieži lietotu produktu, piemēram, maizes un piena, ražotājiem. Uz pārtikas produktu iepakojumiem ir paredzēts izvietot informāciju, kurā tiks pievērsta uzmanība pašam eiro ieviešanas faktam, tiks uzskaitīti nozīmīgākie ar eiro ieviešanu saistītie datumi, kā arī dotas norādes, kā par eiro ieviešanu iegūt papildu informāciju, paskaidroja I. Stūre.