Kaislībās iepin zāļu reklamēšanu
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
ASV tas būtu skandāls
Normunds Naumanis,
teātra un kino kritiķis
Lielākoties
pasaulē spēkā ir nerakstīts ētikas likums - ierobežot produktu
tiešo izvietošanu filmās un seriālos. Izņēmums ir tad, ja
ģenerālsponsors ir arī viens no filmas producentiem, un arī tad
titros jābūt atsaucei. Tā tas ir Betmenā un Džeimsa Bonda filmās,
kur producentu skaitā ir auto firmas. Arī Sekss un
lielpilsēta ir izņēmums, kad visi zina, kāda dizainera kurpes
valkā galvenā varone un kādā restorānā viņa ēd. Tā ir tāda kā
spēle. Tā dēvētais product placement augstu vilni sit
Krievijā, bet citur pasaulē no tā cenšas izvairīties pat tādā mērā,
ka seriālā Doktors Hauss ir noteikums - ja slimības
ārstēšanai ārsts iesaka zāles, viņam jāiesaka trīs savstarpēji
konkurējošu firmu ražojumi. Ja parādītos vienas firmas zāļu reklāma
seriāla varoņu tekstā, tas būtu ārkārtīgs skandāls.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri