Anna neprātā nepērk visu, kas ievērojami nocenots. Viņa tikai piepērk «kādu jaciņu, kādu fraciņu, kas saderēs kopā ar to, kas jau ir skapī». Anna ievērojusi kādu būtisku izpārdošanu īpatnību - dārgajos veikalos, piemēram, Stockmann, Bergs vai Benetton, atlaides parasti ir ievērojamas, lētajos veikalos - gluži nenozīmīgas. Tāpēc viņa labprātāk nopērk labu mantu par mazliet augstāku cenu nekā sliktāku preci lētajos veikalos. Nesen Anna Benetton nopirka ziemas mēteli par puscenu un bikses, kas no Ls 17 bija «atlaistas» uz septiņiem. Vēl Anna novērojusi, ka izpārdošanas laikā, piemēram, veikalā Promod, parādās apģērbi, kas līdz atlaidēm tur nebija manīti. Parasti Anna iegādājas sezonas preci, kas derēs arī nākamajā sezonā. Kā būs ar jaunajām modes tendencēm? «Ne virsdrēbju, ne apavu mode tik strauji nemainās, tie būs modē vēl vairākus gadus.»
Vislabprātāk Anna pērk angļu apavus, bet nekad, piemēram, Ecco ražotos, jo «tie ir kvalitatīvi, bet izskatās vecišķi».
Anna arī remontē savu trīsistabu dzīvokli, taču nedara to sasteigti. Vispirms viņa ķērās pie vannasistabas remonta, jo «šī ir telpa, ar kuru sākas un beidzas mana diena». Man jau likās, ka viņa vannasistabu remontēs mūžīgi, bet, kad beidzot ieraudzīju rezultātu, biju patīkami pārsteigta. Tā bija pilnīgi mainījusi izskatu, ar kvalitatīvu santehniku un flīzēm. Kā kas tāds pa spēkam maz atalgotai māksliniecei? Anna smej: «Man patīk dārgie būvmateriālu veikali. Mana Meka ir Reaton. Izpārdošanu laikā es tajā bieži ieskatos. Piemēram, vannasistabas grīdas flīžu sākumcena bija 13 Ls/m2, bet es par 1,80 Ls/m2 nopirku atlikumu, ar ko man pilnīgi pietika. Nesen līdzīgi izdevīgi iegādājos grīdas līstes un tapetes viesistabai.»
Anna arī atklāj, ka viņai patīk atlaides Stockmann pārtikas nodaļā: «Tad par mazu naudiņu iegādājos ēdamlietas, kuras maz pazīstu, bet vēlos izmēģināt.»