Trešdien ierodoties Monako, kļuvu par liecinieku skatam, kā trases medicīnas dienests aizvada mācības, - FIA tehniskā delegāta uzraudzībā tika simulēta smagas avārijas situācija ar aizdomām par mugurkaula lūzumu. Desmit minūšu laikā «cietušais» bija nofiksēts un ar visu sēdekli izcelts no formulas. Katrs darbinieks zināja savu vietu un uzdevumu - gluži kā sacīkšu pitstopā. Trases maršalu tēma Monako ir īpaša - šeit tiek sasniegts augstākais līmenis viņu darbā, jo no viņu operativitātes un precizitātes atkarīgs, vai sezonas visvairāk gaidītā sacīkste svētdienas pēcpusdienā tiks pārtraukta vai turpināsies bez aizķeršanās. Sacīkste glamūra un šika karalistē ir ļoti svarīga arī visām komandām, kas cenšas atstāt iespaidu uz esošajiem un potenciālajiem sponsoriem, kā arī līdzjutējiem. Arī žurnālistiem atkrīt savs labums, jo vēl pirms izšķirošajiem notikumiem notiek dažādi pasākumi, kuru laikā mediju pārstāvji tiek uzpirkti ar ēdienu, dzērienu un šiku. Es nevaru atļauties rakstīt slikti par Ferrari pēc tam, kad ļoti sātīgi paēdu pusdienas komandas viesmīlības centrā.
Aiz glamūra un spožuma joprojām notiek smags un skrupulozs darbs - šaurajai un līkumotajai trasei komandas sagatavojušus īpašas aerodinamikas uzlabojumus. Jau trešdien mehāniķi lika kopā mašīnas, lai pagūtu iziet obligāto homologācijas procesu. Tā ir iespēja pieskarties šiem «monstriem», kuri četrās sekundēs spēj paātrināties līdz 100 km/h un atkal nobremzēt līdz miera stāvoklim. Ceturtdienas treniņos (piektdiena Monako F1 ir brīvdiena) pārliecinoši ātrākie bija Mercedes piloti. Ņemot vērā šaurības radītās apdzīšanas grūtības Monako ielās, Niko Rosbergam un Luisam Hamiltonam jau uzvara kvalifikācijā sestdien būs ļoti nopietns pieteikums, lai svētdien varētu doties uz Prinča Alberta ložu saņemt Monako Lielo balvu.