Viņaprāt, Latvijā banku sektora reputācija ir augsta, par ko liecina nesen publiskotais reputācijas tops, kurā Swedbank jau otro gadu ierindojusies otrajā vietā. Mīlētāko zīmolu topā banka ieņem trešo vietu, piekāpjoties vienīgi Google un Inbox.lv.
Par pozitīvu tendenci I. Svilāna ieskatā uzskatāms arī fakts, ka 2013. gadā turpina pieaugt noguldījumu apjoms bankās. Saskaņā ar Komercbanku asociācijas apkopoto informāciju 2013. gada 31. martā, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, noguldījumu apjoms Swedbank pieaudzis par 39,6%, SEB bankā - par 17,1%, DNB bankā - par 30,4%, Nordea bankā - par 21,8%.
Arī DNB lepojas ar savu klientu apmierinātību ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem - par to, kā uzsver bankas pārstāve Teika Lapsa, liecina gan klientu skaita statistika, gan neatkarīgās pētījumu kompānijas EPSI veiktā pētījuma Baltic Banking dati, kur banka novērtēta visaugstāk pēc klientu vērtējuma. Līdzīgus argumentus min arī SEB bankas valdes locekle Inga Tetere, norādot, ka šī gada 1. ceturksnī salīdzinājumā ar pērnā gada 1. ceturksni par 21% palielinājies privātpersonu skaits un par 22% uzņēmumu skaits, kas sākuši sadarbību ar šo banku.