Sandis Prūsis
Kā pietrūka, lai divniekos Melbārdis otrajā braucienā nosargātu līderpozīciju?
Otrais brauciens man pat labāk patika, vismaz trases augšdaļā pilnīgi noteikti. Tā nebūs taisnošanās, bet tāda bija realitāte - piesnigušo trasi tīrīja pēc katras otrās nobraukušās ekipāžas. Trasi iztīrīja pirms korejieša, Ārnta un Frīdriha, un visas šīs ekipāžas otrajā braucienā uzrādīja labākus rezultātus par konkurentiem. Mums paveicās ar izlozi pirmajā, bet uz sniega rēķina atkal zaudējām otrajā braucienā.
Par spīti Daumanta Dreiškena Ahilleja cīpslas savainojumam, pirmajā braucienā tika sasniegts dalīts labākais starta laiks.
Pirms sacensībām tā man bija mīkla. Nezināju, ko no viņiem gaidīt startā, jo kondīciju nebijām forsējuši un nebija rīkoti testi. Daumants vēlreiz apliecināja, ka viņš ir dzelzs vecis.
Ķibermanim un Žaļimam notiek principiāla cīņa par otrās ekipāžas statusu?
Protams, un nebūs viegla izšķiršanās, kuru no viņiem iekļaut komandā uz Pasaules kausa posmiem Ziemeļamerikā. Turpinot sekmīgi startēt, mēs varam paši sev iešaut kājā. Ja visas trīs ekipāžas rangā būs divpadsmitniekā, var nākties izlaist vienu Eiropas kausa posmu, jo pēc noteikumiem nevar startēt Eiropas mačos, ja nav aizpildītas visas trīs kvotas Pasaules kausā. Trīs ekipāžu sūtīšana uz Ameriku sanāk dārgi, un tas arī nav vajadzīgs.