Taksi.lv administrators Dmitrijs Solujevs stāsta, ka šādi minibusi sākuši kursēt 20. februārī un SIA Eko Bus esot licence neregulāriem pārvadājumiem it kā studentu un pasniedzēju pārvadāšanai uz augstskolām, kas atrodas pa ceļam Lomonosova ielā. Tomēr reisi notiek regulāri tieši pa 216. maršrutu un biļetes ir par 10 santīmiem lētākas nekā Taksi.lv mikroautobusos. Taksi.lv paziņojumā presei teikts, ka uzņēmuma mikroautobusu vadītājiem tiekot izteikti fiziskas izrēķināšanās draudi, kā arī draudēts aizdedzināt transportlīdzekļus, turklāt nelikumīgie konkurenti izbraucot tieši pirms Taksi.lv mašīnām. Uzņēmums sūdzības nosūtījis ne vien Rīgas domes Satiksmes departamentam (RDSD), bet arī SIA Rīgas satiksme, Konkurences padomei, Valsts policijai, Valsts ieņēmumu dienestam un Valsts darba inspekcijai.
Diena pārliecinājās, ka Eko Bus mikroautobusu, piemēram, Raiņa bulvārī, var ieraudzīt bez pūlēm, tomēr tas brauca nevis pirms, bet cieši aiz 216. maršruta mikroautobusa. Iekāpjot busiņā, pasažieris bez īpašas prasīšanas saņem izdrukātu čeku, uz kura rakstīts «Piemaksas biļete», turklāt pilnā cena norādīta Ls 0,45, atlaide 11% un gala cena Ls 0,40. PVN likme norādīta 0%. Netiek arī vaicāts, vai esmu augstskolas darbinieks vai students. Uz čeka rakstīts, ka to izdevis SIA Eko Bus Valdeķu ielā 55-81. Darbdienas vidū busiņš ir patukšs, tajā bez manis ir vēl kāda kundze, kas tērzē ar šoferi. Jautāts, vai reisi notiek regulāri, šoferis atbild apstiprinoši. Braukt sākot septiņos no rīta, beidzot plkst. 22, un līnijā kursējot seši busiņi. No šofera sarunas ar blakussēdētāju noprotu, ka firma plānojot sākt braucienus arī citos maršrutos, iespējams, pat uz Jūrmalu. «Vairāk reklamēt vajag,» lietišķi iesaka kundze.
Tomēr ar reklamēšanos SIA Eko Bus neaizraujas, un arī sazināties ar tā pārstāvjiem neizdodas. Pēc Lursoft datiem, uzņēmuma vienīgā īpašniece un valdes locekle ir Anastasija Smite. Savukārt D. Solujevs apgalvo, ka uz Eko Bus esot pārgājis bijušais Taksi.lv valdes loceklis Vsevolods Semjonovs, kurš gan oficiāli joprojām ir 50% Taksi.lv kapitāldaļu turētājs. Kompānijai TV5 bija izdevies viņu sazvanīt, taču V. Semjonovs atteicās jebko komentēt. Pret SIA Taksi.lv ir ierosināts maksātnespējas process, un to vada tiesas iecelts administrators, taču D. Solujevs norāda, ka uzņēmums dara visu, lai maksātspēju atjaunotu. Savukārt preču zīme Taksi.lv pieder citam uzņēmumam - SIA Taxi4you, kas norādīts mājaslapā www.taksi.lv. Šis uzņēmums 100% pieder kādam Genādijam Gumņickim.
RDSD sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Una Ahuna-Ozola apstiprināja, ka RDSD Kontroles dienests ir saņēmis iesniegumu no Taksi.lv par iespējamiem pārkāpumiem, ko veic SIA Eko Bus, un notiek pastiprināta kontrole SIA Eko Bus nodrošinātajos pārvadājumos. Patlaban notiek administratīvā lietvedība par konstatētajiem iespējamiem pārkāpumiem.