Režisora Valtera Sīļa Liepājas teātrī iestudētajā izrādē Tēvs klusums notiek tas, kas nemaz tik bieži teātrī negadās, – ka tik skaudri, sāpīgi un arī skaidri dialogā nolasās nepateiktais
Nacionālā teātra jauniestudējuma Marats/Sads veidotāji ceļvežus skatītājiem neizsniedz. Skaidrs, ka tā ir spēle, bet nav gluži skaidrs, par ko un kāpēc
Režisora Henrija Arāja Nacionālajā teātrī iestudētā izrāde Ugunsseja paliek atmiņā galvenokārt kā
anarhistiska un melnā humora caurstrāvota atrakcija,
jo ekspresīvā skatuves valoda aizsedz risināmo
problēmu patieso mērogu.
Beļģijas pilsētas Haseltas muzejā z33 ir atklāta Daigas Grantiņas personālizstāde Četras ēnas puses, kas iezīmē autores mākslinieciskā redzējuma virziena maiņu
Izrāde Valmieras puikas Valmieras teātrī risina dramaturģei Ancei Muižniecei aktuālo feministisko diskursu, 1905. gada revolūcijas noskaņas atstājot otrajā plānā
Kurš būtu domājis, ka Kundri Riharda Vāgnera operā Parsifāls kļūs par Elīnas Garančas karjeras brieduma posma interesantāko lomu! To pierāda Vīnes Valsts operā Lieldienās notikušās izrādes
Pateicoties titāniskajam aktieru darbam un enerģijai, kas straumēm plūst no skatuves un ekrāniem, jauniestudējums Meistars un Margarita ir Dailes teātra veiksme
Beidzot arī Latvijā uz ekrāniem nonāk režisora Dāvja Sīmaņa spēlfilma Marijas klusums, kas jau atzīmēta starptautiskajā arēnā – tā ir saņēmusi ekumeniskās žūrijas balvu Berlīnes kinofestivālā
Izstāde Starp mums viss labi ir tikai aisberga redzamā daļa arī Latvijas sabiedrībā nobriedušajām nopietnajām ambīcijām darīt galu LGBTK+ naratīvu atstumtībai no kopējās kultūras vēstures
Stāvizrāde par "novecojuša, bet ne veca" vīrieša un aktiera izaicinājumiem ar neslēptām atsaucēm uz paša Ģirta Ķestera pieredzi apceļo Latvijas kultūras centrus.
Jaunā Rīgas teātra rekonstruētās ēkas atklāšanas izrāde Sapņu tulkotāju sekta ir visas trupas mijiedarbība, un skatītāji kļūst par rituāla lieciniekiem