Rudītes Dreimanes glezniecība ir strukturēta uz krāsu, pārējais ir pakārtots: krāsa rada telpu, gaismu, tēlus, emocijas. Krāsa ir neizsīkstošu bagātību lāde, it īpaši mākslinieka rokās, kas jūt un saprot krāsu. Krāsu pasaule savā bagātībā neatpaliek no skaņu pasaules – tās ir bezgalīgas.
Cepure kā sievietes garderobes aksesuārs ir gandrīz katrā Rudītes Dreimanes gleznā, protams, tiek rādīta arī pati sieviete – meitene, pusaudze, dāma. Cepure gleznās piedzīvo visdažādāko transformāciju: no romantiskas platmales līdz ziedu vainagam, līdz Jāņu nakts romantikai, kad zem salijušā kroņa mirdz divas pavedinoši šķelmīgas acis un lietus līst un līst... Un tad pavisam ekstravaganti – uz dāmas galvas putna ligzda ar krāsainiem papagaiļiem – tā ir pati māksliniece ar veiksmīgi iegleznotām violetām lūpām.