Uzņēmuma mājaslapa: facebook.com/Moshmosh
Līga Auziņa (24) plāno ražot legingus - pieguļošas trikotāžas bikses sievietēm un bērniem. Apģērbu īpašu padarīs apdruka, dizaina pamatā ir latviešu tautas raksti un etnogrāfiskās zīmes.
Ideja dzimusi, kad Līga viesojās Japānā. Tur legingi ir ļoti izplatīts apģērba gabals un tos nēsā visi.
Arī apģērbu līnijas nosaukums nāk no Japānas - tur, kādam zvanot pa tālruni, pirmais vārds, ko dzirdi, ir draudzīgs: «Mošmoš!» jeb «Sveiki!».
«Legingi ir ļoti ērts un praktisks apģērbs. Ornamentālais, grafiskais sietspiedes tehnikā uzklātais raksts pievienos tam simbolisko vērtību. Katri legingi savā būtībā ir unikāli, tas ir smalks roku darbs, kurā apvienots dizains - grafiska vizualizācija - ar latviešu tautas simbolu nozīmi - stāstu,» atklāj uzņēmēja.
Ir radīti pirmie modeļi, tiek meklēti izplatīšanas, eksporta kanāli, un plānots ražošanas process. Līga ir pabeigusi Ekonomikas un kultūras augstskolu, kā arī piedalījusies uzņēmuma A.DEW zīmola HUGU radīšanas procesā. Viņas iepriekšējā darbavieta ir solāriju studija Lerona, kurā viņa pildīja vecākās administratores pienākumus.