Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Apkampšanās neaptur operatoru strīdu

Konkurējošo mobilo sakaru operatoru reklāmu karā iestājies pamiers - Tele2 jaunākajā klipā redzam, ka abi cilvēciņi salīgst mieru. Vīriņi dejā virpuļo arī O!Kartes jaunākajā reklāmā. Jau ziņots, ka starp abiem mobilo sakaru operatoriem izraisījies reklāmas karš, izmantojot identiskus simbolus - zaļu un dzeltenu cilvēciņu, kuri savstarpējās sarunās diskutē par Zelta Zivtiņas un O!Kartes tarifiem.

Pamiers gan ir tikai šķietams - abas kompānijas vērsušās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un negrasās atsaukt iepriekš izvietotās reklāmas, kurās strīds iztirzāts pilnā sparā. Tele 2 ir vērsusies PTAC ar sūdzību par O!Kartes reklāmā nekorekti salīdzinātiem tarifiem. Savukārt LMT uzskata, ka Zelta Zivtiņas reklāmās izmantotie O!Kartes vizuālie tēli ir acīmredzams plaģiātisms, tāpēc meklē palīdzību PTAC.

«Vēršanās PTAC bija nepieciešama, lai aizsargātu klientu intereses, jo Zelta Zivtiņas reklāmā tiek atdarināti O!Kartes reklāmas vizuālie tēli un tādējādi maldināti patērētāji par patieso reklāmas devēju un reklamētajiem pakalpojumiem. Tas var radīt neticību reklāmai, lai arī O!Kartes norādītā informācija ir objektīvi salīdzināma un atbilst patiesībai. Esam izmantojuši likumā noteiktās tiesības parādīt objektīvi salīdzināmas lietas, korekti attēlojot situāciju, kādā nonāk jebkurš klients, kas pērk starta komplektu kioskā,» norādīja LMT preses sekretāre Elīna Lidere. Pēc reklāmas parādīšanās to Latvijas iedzīvotāju skaits, kas internetā pieteikušies operatora maiņai uz O!Karti, salīdzinot ar janvāri, esot pieaudzis trīs reizes.

Savukārt Tele2 izveidojusi īpašu samierināšanās reklāmu, kurā abi reklāmas tēli apskaujas, uzsverot sazināšanos, saprašanos un draudzību. Tomēr iepriekš izvietotās reklāmas netiks atsauktas. «Uzskatām šo situāciju par izsmeltu. Reklāmas izvietojumi paliks kā ieplānots,» norādīja Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica. PTAC pārstāve Sanita Gertmane apstiprināja, ka abu kompāniju iesniegumi ir saņemti, bet neprognozēja, cik ilgā laikā tos izskatīs.

Ar interesi notikumus vēro trešais konkurents - Bite. «Reklāmas cīņas parāda problēmas priekšapmaksas karšu segmentā. Tarifi tiešām bieži vien ir grūti saprotami. Parādās ļoti laba tendence - cilvēki sākuši domāt līdzi, apsvērt visus piedāvājumus un tikai tad izvēlēties,» norāda Bite Latvija sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Mūrniece. Kompānija norobežojas no publiskajā telpā redzētām reklāmu parodijām, kurās abi vīriņi atzīstas, ka īstenībā abi izmanto Bite pieslēgumu. «Mēs šīs reklāmas neesam iniciējuši un veidojuši,» uzsvēra L.Mūrniece.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?