Ivars Ījabs, satori.lv
Ja Latvijā uz vienu jaunu auto tiek pārdoti aptuveni desmit lietoti auto, tad attīstītajās valstīs šī proporcija ir viens pret trīs vai viens pret pieci. Šī ir objektīvā realitāte, un tāda tā būs vēl ilgu laiku.
Auto asociācijas viceprezidents Ingus Rūtiņš, Nozare.lv
Ir, piemēram, daudzas populāras grupas, kas bieži vien skan radiostacijās, taču tām auditorija ir tāda, kas uz koncertiem nenāk. Ir cilvēki, kas nemaz nezina, ko viņi klausās, viņi nezina nevienas grupas nosaukumu.
Ģirts Majors, NRA.lv
«Vienotība» prasmīgi neitralizē iespējamos varas apdraudējumus. Piemēram, saskalda pašvaldību mēģinājumus konsolidēties ietekmei Saeimā. Diezgan ātri un efektīvi tiek vaļā no nevēlamiem un saglabā Zaķi un Ēlerti. Tie ir «savējie» tāpat kā kandidātu saraksta lokomotīvēm piekabinātie tuvie numuri, kuru vērtība un vajadzība tikai elitei zināma.
Voldemārs Krustiņš, Latvijas avīze