Piemēram, vairākos reitingos kritērijs ir arī mācību kvalitāte, bet, piemēram, studentu un personāla attiecība (viens no kritērijiem, kā reitingos mēra mācību kvalitāti - red.) neko daudz par to nepasaka. Var būt daudz profesoru, bet tas nenozīmē, ka viņi tiešām pavada laiku ar studentiem. Varbūt viņi visi nodarbojas ar pētniecību... Otrkārt, var būt tā, ka ir daudz profesoru, bet viņu mācīšanas metodes ir no XIX gadsimta, un viņu studentus mācīšanās neaizrauj. Ir nepieciešami ne tikai skaitļi, bet arī aprakstoši vērtējumi par programmām.
Eiropas studenti apšauba augstskolu reitingu noderību
Ja raugāmies uz pašreizējiem reitingiem, tie ne pavisam nav
noderīgi, jo studenta vietā jau ir izlemts, kas ir svarīgākais.
Reitingi ir ierobežoti - tajos iekļauti tikai daži simti
augstskolu. Tas attiecas tikai uz nelielu studentu daļu, tiem, kuri
ir ieinteresēti pētniecībā. Daudzi reitingu kritēriji neko daudz
nepasaka.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.