Kazarmu un Klusā iela ir nelielas ielas, kas atrodas par parku pārvērsto Lielo kapu rajonā tieši pie 11. tramvaja līnijas. Šis senāk klusais rajons jūtami atdzīvojās, kad Krišjāņa Valdemāra ielā tika atvērts Rimi hipermārkets. Nelielās ielas pēkšņi kļuva par maģistrālēm ar daudz intensīvāku automobiļu un gājēju kustību. Turklāt pēc Vairogu ielas/Gustava Zemgala gatves pārvada jeb viadukta izveides Miera iela sāka pildīt savdabīgu Brīvības ielas alternatīvas -maģistrāles lomu, pa kuru no Rīgas Garciema, Carnikavas, Ādažu un Saulkrastu virzienā pēc darba dodas daudzi Pierīgas privātmāju īpašnieki. Tāpēc šajā rajonā parādījusies nepieciešamība izveidot gājēju pāreju pie 11. tramvaja un 9. autobusa pieturas.
«Laikā, kad ir intensīva satiksmes plūsma, gandrīz neiespējami šķērsot Miera, Kazarmu, Klusās ielas krustojumu. Vieta ap 11. tramvaja un 9. autobusa pieturu «Kazarmu iela» tiešām ir bīstama gājējiem,» uzskata lasītāja Ilze Vītola.
Apskatot minēto krustojumu, jāsecina, ka šis ielu šķērsojums tiešām varētu būt riskants gājējiem, jo sevišķi divām rajonā bieži sastopamajām gājēju grupām - pensionāriem un pirmskolas vecuma bērniem, kuri prasa no pārējiem satiksmes dalībniekiem toleranci un prasmi prognozēt satiksmes situāciju vairākus soļus uz priekšu.
Novēroju arī, ka satiksme vakara stundās tiešām ir blīva, bet minētais krustojums ir vienīgi mēness un auto starmešu apspīdēts. Nav daudz cerību, ka tur drīzumā izdosies ieraudzīt t. s. gulošos policistus un gājēju pāreju, taču normālu apgaismojumu gan vajadzēja ierīkot jau sen. «Pēdējos trijos gados tur noticis viens negadījums, un arī tas nav ar gājēju. Miera ielā abos virzienos vajadzētu pārveidot tramvaja pieturu, jo jāizkāpj uz pārāk platas brauktuves. Varētu izveidot peronu un neregulējamu gājēju pāreju. Bet tas jau būtu mazs ielas rekonstrukcijas projekts,» saka Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvis Tālivaldis Vectirāns.