Uzvarētāji tika izraudzīti jauno radošo talantu konkursā, ko pagājušajā nedēļā rīkoja Latvijas Reklāmas asociācija sadarbībā ar picēriju tīklu Pica Lulū. Uz Kannām dosies Iļja Olijevskis un Mariss Balodis, kas žūrijas atzinību izpelnījās gan ar sava veikuma radošo, gan tehnisko izpildījumu. Iļja ir mediju aģentūras MediaCom Latvia interaktīvo projektu vadītājs, savukārt viņa komandas biedrs Mariss ir neatkarīgs dizainers.
Konkursā piedalījās 23 jauniešu komandas, un tām 24 stundu laikā klātienē, nepametot konkursa telpas, bija jāizveido oriģināla reklāma internetā - konkursantiem bija jārada sociāla reklāma jauniešiem, kas aicinātu viņus nelipināt košļājamās gumijas sabiedriskās vietās.
Konkurss Latvijā norisinājās jau piekto reizi. Piedalīties tajā drīkst jaunieši vecumā līdz 28 gadiem. Cannes Young Lions notiek starptautiskā festivāla Cannes Lions ietvaros un ir daudzu topošo reklāmas guru solis ceļā uz profesionālajiem panākumiem. Festivāls ik gadu pulcē vairāk nekā 9000 reklāmas profesionāļu no vairāk nekā 90 valstīm. Iepriekš jauniešu komandām no Latvijas 2008. un 2010. gadā Kannu konkursā izdevies iegūt bronzas Young Lions medaļas.