Lidmašīna Falcon 50, kurā bija K. de Maržerī un trīs apkalpes locekļi, paceļoties ar šasiju aizskāra sniega novākšanas mašīnu. Tas noveda pie lidmašīnas dzinēja aizdegšanās. Pilots mēģinājis lidmašīnu apgriezt, taču tā nokritusi uz skrejceļa, kur sadegusi.
Krievijas Izmeklēšanas komitejas vadītājs Vladimirs Markins pavēstījis medijiem, ka sniega novākšanas mašīnas vadītājs izdzīvojis un atrodoties vienā no Maskavas slimnīcām, pastāvot aizdomas, ka viņš darbā atradies alkohola reibumā. Savukārt sniega novākšanas mašīnas vadītāja advokāts Aleksandrs Karabanovs šo informāciju noliedzis, sakot, ka viņa aizstāvamais sirds slimības dēļ vispār neesot lietojis alkoholu.
Krievijas Federālais transporta uzraudzības dienests Rostransnadzor pārbaudīšot, kā dažādas struktūras Vnukovas lidostā rūpējušās par lidojuma drošību. Ierosināta krimināllieta par gaisa transporta ekspluatācijas drošības pārkāpšanu, kas izraisījusi cilvēku nāvi. Palīdzību aviokatastrofas izmeklēšanā piedāvājusi Francija, kas sūta uz Maskavu aviokatastrofu izmeklēšanas ekspertus.
Krievijas prese raksta, ka K. de Maržerī vadībā Total aktīvi darbojās Krievijā, kur tai piederēja akcijas uzņēmumos un kur tā līdzdarbojās sašķidrinātās dabasgāzes megaprojektā Jamal SPG. Arī Financial Times raksta, ka par Lielajām ūsām dēvētais uzņēmējs ļoti labvēlīgi izturējies pret Krieviju.