«OSCar eO savu ir jau paveicis. Tas finišēja trīs dažādos rallijos trīs dažādos kontinentos, izturēja vairāk nekā 18 tūkstošu garu distanci sacīkstēs un praktiski sasniedza savu iespēju maksimumu. Nebija iespējams to pilnīgot vēl vairāk, lai uzlabotu tā rezultātus,» Dienai skaidroja Dambis.
Tieši darbs pie jaunā projekta ir galvenais iemesls, kāpēc šoreiz Dakaras rallija laikā Andris atrodas Latvijā, nevis kā gadu gadiem ierasts - rallija norises vietā Āfrikā vai Dienvidamerikā. Šoreiz OSCar O3 spēkratus labā tehniskajā kārtībā centīsies uzturēt Dambja palīgs un galvenais tehniķis Haralds Ulmis.
Jaunais Dambja projekts tēmē uz jauna rekorda uzstādīšanu pazīstamajās autošosejas sacensībās Kolorādo štatā ASV Paikspīkas kalnā. 20 kilometru garās distances finišs atrodas kalna virsotnē 4300 metru virs jūras līmeņa. Atšķirībā no iekšdedzes dzinējiem elektromotori nezaudē jaudu retinātā gaisā, un tāpēc tieši tajās sacensībās elektromobiļi var dot priekšrocības arī sportisko rezultātu gūšanā.
Pagājušajā vasarā Jānis Horeliks pilotēja eO PP01 Pikes Peak sacīkstēs, taču rekordu uzstādīt neizdevās, jo tika piedzīvota avārija. Dambis gan nezaudē optimismu īstenot savu mērķi un sācis darbu pie automašīnas otrā modeļa, kas būšot divreiz jaudīgāks. Ar to šovasar tiks atkārtoti mēģināts uzstādīt jaunu rekordu, kas pašlaik pieder WRC leģendai Sebastjenam Lēbam. Mērķis ir uzvarēt Pikes Peak sacīkšu absolūtajā vērtējumā.