Ar šo darījumu Orkla divkāršo savu biznesa apjomu Baltijā, kļūstot par vienu no lielākajām plaša patēriņa produktu kompānijām reģionā.
Uzņēmuma prezidents un izpilddirektors Peters A. Ružička uzsvēris, ka tāda reģionā atpazīstama un tradīcijām bagāta uzņēmumu kā Laima iegāde ir stratēģiski svarīgs solis, lai nostiprinātu Orkla pozīcijas Baltijā.
«Mēs strādājam ar lokāliem, spēcīgiem zīmoliem, kuriem ir vadošas pozīcijas tirgū. NP Foods kompāniju iegāde ir Orkla grupas mērķtiecīga stratēģija, kas stiprina mūsu kā līderu pozīcijas tirgū,» skaidro Orkla Confectionery & Snacks izpilddirektors Kristers Abergs.
Norvēģijas uzņēmumam Latvijā jau pieder Latfood un Spilva, Igaunijā - Kalev un Pᅢᄉltsamaa Felix, bet Lietuvā - Suslavičius-Felix.
«Orkla grupas veiktā NP Foods iegāde sniedz mums pieeju jaunām tehnoloģijām, padziļinātām zināšanām un uz detalizētu dokumentāciju balstītai pārtikas drošības sistēmai. Tas ļaus mums attīstīt mūsu vēsturiskos zīmolus arī nākotnē un paver jaunas iespējas uzņēmumam,» norādījis NP Foods valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis.
Orkla bāzēta Oslo, Norvēģijā, tās apgrozījums 2013. gadā bija 3,93 miljardi eiro, grupā strādāja 17 000 darbinieku.