Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Riteņbraucēju drošība tikai pašu rokās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
12 krēsli
1
Slīcēju glābšana ir jānodod pašu slīcēju rokās.
Alla Borisovna
A
Man savukārt liekas, ka kaut kas mainīsies satiksmē tikai tad, kad satiksmes dalībnieki sāks cits citu cienīt. Varbūt tas ir saistīts ar to, ka cilvēki nepietiekoši ciena paši sevi un tāpēc arī ar citiem nav spējīgi uzturēt cieņpilnas attiecības, tai skaitā arī satiksmē.
krūmu belznis
k
Nav riteņbraucēja, kam nav vestes, ķiveres un pārbaudītu CSN zināšanu un kuri neadekvātā ātrumā tešas pa ietvi, apzinoties, ka velomehānismas dzelži aizbiedēs visus traucēkļus, vispirms jau gājējus. Pret tādiem jāvēršas kājāmgājējiem pašiem, ja nevēršas CP/VP.
:/
:
Velobraucējs esmu jau vairākus gadus, ir arī velo tiesības, dzeltenā, atstarojošā veste tiek vilkta regulāri, sezonā braucu >2000km. Pēdējā 1-1,5gada laikā autovadītāju attieksme ir krasi mainījusies, sāku apsvērt pievienošanos autobraucējiem, jo kā velobraucējs, kas brauc pēc noteikumiem, cik cieši vien var pa braucamās daļas labo pusi, gandrīz katrā braucienā ir bīstamas situācijas, kurām ir potenciāls bēdīgi beigties.. Liela daļa ceļa sanāk pa šosejas malu, kur ietvju nav, tur arī var just patieso autovadītaju līmeni. It īpaši smago mašīnu šoferu. Tieši pa centru braukt ir vispatīkamāk - ir gan autovadītāju respekts, gan ātrums nav tik liels. Neesmu redzējusi sakaitinātus gājējus, drīzāk gājēji kaitina mani, ejot pa ceļa vidu, neapbraucami, ar austiņām virsū, bet tieši tāpēc ir ceļa braucamā daļa, pa kuru pārvietoties nevienu netraucējot. Ja vien autovadītāji dažreiz negribētu "uzspiest" uz ietves.. :/
we
w
Zuziit, iemaacies lasiit, izskataas pati esi no stulbajiem ritenjbrauceejiem. :( Pirmkaart, ne visi it ketiini, bet liela dalja. Kam par satiksmes noteikumiem, un cienju pret paareejiem satiksmes daliibniekiem nav nekaadas nojeegas.
BET -
B
Tev ir taisnība. Autovadītājiem ir jāmācās, un ja jau riteņbraucēji grib, lai viņi ir pilnvērtīgi satiksmes dalībnieki, lai mācās CSN
BET
B
Kapec ritenbrauceejiem nav janokarto tadi pasi eksameni ka sutovaditajiem?!
Alla Borisovna
A
Vispār jau eksāmeni ir jākārto.
  • 0
  • 0
UN
U
tu neesi padomājis, ka daļa velobraucēji ir arī auto vadītāji? Ziemā pārvietojos ar auto, bet vasarā man patīk brauk ar velo.
  • 1
  • 0
Juris
J
Es braucu ikdienā kopš 1882. gada. Ne reizi neesmu sakāries ar agresīvu gājēju. Ne reizi! Pārsvarā pārvietojos pa brauktuvi. Bet ja pa ietvi, tad gājējus neapdraudošā veidā. Tāpat nevaru apstiprināt mītu par zvērīgajiem auto vadītājiem. Vienkārši vajag ievērot noteikumus un domāt ar galvu. Bet kas attiecas uz divriteņa lietotājiem (ne katrs ir riteņbraucējs), tad gan man visai regulāri rodas vēlēšanās dažam labam sadot pa galvu. Tiem kuri neievēro taisnvirziena kustību, lielā ātrumā pļauj pa ietvi (esi dūšīgs, tad mauc pa brauktuvi!), pārvietojas kustībai pretējā virzienā u.t.t.
Alla Borisovna
A
Jā, Jūsu stāžs ir ievērojams. Es braucu ar velosipēdu tikai šad tad un tās nedaudzās reizes mani ir pārsteidzis, cik ļoti gājējiem patīk pārvietoties pa veloceliņu (runa iet par to pašu Juglas - Rīgas veloceliņu, kas no "Alfas" līdz VEFam ir diezgan sakarīgs.)
  • 0
  • 0
vispar
v
kopš 1882.! apsveicu..
  • 3
  • 2
zuze
z
WE! untev vel daudz ir jaiemacas,lai tu varetu cienit velobraucejus,paver muti ciet,aizbrauc uz normalajam valstim,tad iemacisies cienu pret cilvekiem!
Vārds
V
vācijā var ielidot pamatīgās problēmās, ja rupji pārkāpj noteikumus. tur vienā mierā var dabūt soda punktus, arī braucot ar riteni un man draudzene teica, ka ja riteņbraucējs ir pārdzēries, vai izraisa negadījumu, tad var atņemt arī tiesības. patiesības labad gan jāsaka, ka pieļaujamā alkohola norma riteņbraucējam vācijā ir stipri lielāka kā autovaītājam.
  • 3
  • 0
vispar
v
Vārds, tiešām ņem nost? kur? par riteņbraukšanu - es zinu, ka nekur citur nekādas velobraucēja tiesības nemaz nav.
  • 0
  • 1
Vārds
V
normālās valstīs, saulīt, velosipēdistiem par satiksmes noteikumu pārkāpšanu noņem autovadītāja tiesības! un viņi ievēro noteikumus, atšķirībā no latvijas.
  • 3
  • 1
zuza
z
we! Nu velosipedisti ari ir cilveki! Jus beidziet latviesi murmulot.Paskataties,ka cilveki normalajas attistitakajas brauc ar velosipediem,vinus palaiz garam,ciena.Bet lv,grauz nost! Tur neka nav slikts!Ja latvietis neprot pateikt savam latvietim Labrit,nu kur tad var but ciena prieks velosipedistiem.Atpalikusi cilveki ir musu!
Juris
J
Bet vai tu pats/pati citus cieni un garām palaid?
  • 2
  • 1
t
t
Autor, varbūt izvēlies normālus apzīmējumus?? "satrakojies kājāmgājējs" Un "idiots riteņbraucējs" tad kur?
jautājums
j
kad beidzot ieviesīs obligātu prasību velosipēdistiem nokārtot kaut elementāru satiksmes noteikumu testu? lielai daļai no viņiem par aptuvenas nojēgas nav par to, kas tie notiekumi tādi ir. P.S. vakar puaro parādījas raksts, ka žurnālists Māris Zanders uz gājēju pārejas notriecis ar divriteni vecu sievieti. Kāpēc par šo faktu neviens cits neko neraksta un kā lai mīl riteņbraucējus, ja viņi brauc virsū gājējiem?
Khem
K
Puaro īsti nav vieta, kuras informācijai varētu ticēt.
  • 0
  • 0
bmw
b
kad beidzot CSDD ieviesīs obligātas gājēju tiesības, jo gājēji ir arī satiksmes dalībnieki..
  • 2
  • 1
Vārds
V
kad beidzot CSDD ieviesīs obligātas gājēju tiesības, jo gājēji ir arī satiksmes dalībnieki..
  • 1
  • 1
jautājums
j
bet pirms kādas nedēļas lai taču rakstīja, ka vairāk kā pusei riteņbraucēju neesot ne tiesību, ne vismazākās sajēgas par noteikumiem. kāpēc tiek runāts tikai un vienīgi par velo infrastruktūru ( kas nenoliedzami ir vajadzīga) un to, ka velobraucējus apbižo, bet nerunā par to, ka puse no viņiem nemaz nedrīkst atrasties uz ceļa? Ja tas, ko saki ir taisnība un tiesībām ir jābūt.
  • 6
  • 1
Atbilde.
A
Tāds tests ir. Un velobraucējeim IR jābūt tiesībām. Cits jautājums - cik nopietn to ceļu policija kontrolē.
  • 6
  • 0
inga
i
reglamentējošā dokumenta galvenais uzdevums ir definēt SKAIDRAS normas, kas ir saprotamas un viennozīmīgi interpretējamas visiem, kam tās piemērojamas. Konkrētie noteikumi ir kārtējais brāķis - to var staipīt kā lupatu deķi uz visām pusēm. Kā tas sakārto satiksmes dalībnieku attiecības? Nekā. Katrs noteikumus var interpretēt pēc sava prāta un, dievs nedod, pēc SAVA prāta tos interpretēs represīvās iestādes!
we
w
Velosipeedisti savaa lielaakajaa vairumaa ir kretiini un stulbenji. Es ar velosportu nodarbojos taalajos 80 un retumis braukaaju veel tagad un praktiski neesmu sastapies ne ar trakojoshiem gaajeejiem, ne dumiem autovadiitaajiem. Ja pats brauc ar galvu, ieveero noteikumus un apzinies, ka auto var nogalinaat acumirklii un gaajeeji ir neaizsargaataaki, un tajaa pashaa laikaa neprognozeejamaaki, probleemas uz celaj nav. Bet ja uz ielaam sarodaas bari ar pilniigi neizgliitotiem satiksmes noteikumos velobrauceejiem ,kam piedevaam ir uzspljaut uz gaajeejiem, tad situaacija ir taada kaada taa ir un nekaadi jauni vai citaadi noteikumi tur nepaliidzees.
Velo un auto nav protēzes
V
Kad tu brauc ar velo, tiešām klūsti dumjāks nekā tad, kad brauc ar auto vai ej kājām?
  • 1
  • 0
Katram ir savas utes
K
Autovadītāji varbūt nav dumi, bet braucot runā pa mabiliem telefoniem un tāpēc nerāda pagriezienus.Gājēji varbūt netrako, bet staigā pa veloceliņiem un velosipēdiem norobežotām brauktuves daļām.
  • 0
  • 0
izbrīns
i
ha ha! neesi sastapies ar stulbiem autovadītājiem? noņem rozā brilles! cik bojāgājuši cilvēki pagājušajā gadā uz latvijas ceļiem..
  • 2
  • 1
vispar
v
ieliku mīnusu pirmā teikuma dēļ. visādi citādi jau varētu piekrist. bet dažu nejēgu dēļ visus noniecināt nav taisnīgi.
  • 2
  • 2
vispar
v
ieliku mīnusu pirmā teikuma dēļ. visādi citādi jau varētu piekrist. bet dažu nejēgu dēļ visus noniecināt nav taisnīgi.
  • 3
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

Žurnāla "SestDiena" publikācijas

Vairāk Žurnāla "SestDiena" publikācijas


Aktuāli


Šonedēļ SestDienā

Vairāk Šonedēļ SestDienā


SestDienas salons

Vairāk SestDienas salons


Pasaule

Vairāk Pasaule


Politika

Vairāk Politika


Tēma

Vairāk Tēma


Pieredze

Vairāk Pieredze


In memoriam

Vairāk In memoriam


Tuvplānā

Vairāk Tuvplānā


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


Latvijai vajag

Vairāk Latvijai vajag


SestDienas receptes

Vairāk SestDienas receptes


Dienasgrāmata

Vairāk Dienasgrāmata