Pilns domes priekšsēdētāja biroja sastāvs vēl nav zināms. Taču tas nebūs lielāks kā līdzšinējais, iespējams, pat mazāks, jo padomnieki juridiskajos un ekonomiskajos jautājumos varētu strādāt ārštatā. Pagaidām skaidrs, ka bez četrām dežurējošām sekretārēm N.Ušakovam būs arī preses sekretāre Anna Kononova, kura iepriekš šos pienākumus veikusi pie vicemēriem Sergeja Dolgopolova (SC) un Andra Ārgaļa (TP), un biroja vadītāja - bijušā premjera Aigara Kalvīša (TP) padomniece I.Stobova. Savu politisko karjeru viņa sāka Latvijas Zemnieku savienībā, vēlāk iestājās Tautas partijā, kurā tagad darbību ir pārtraukusi. I.Stobovas uzdevums Rīgas domē būs arī izstrādāt pašvaldības institūciju reorganizācijas plānu.
Vicemēram Aināram Šleseram (LPP/LC) būs viena sekretāre un divi padomnieki - Ģirts Dripe sabiedrisko attiecību jautājumos un Inga Pelše biroja vadītājas amatā. Abi pie A.Šlesera strādājuši, kad viņš bija satiksmes ministrs.
Kādas būs algas mēra un vicemēra birojā strādājošajiem, pagaidām nav lemts.
Pilsētas izpilddirektora birojs paliks līdzšinējā sastāvā, saka izpilddirektors Juris Radzevičs (LPP/LC). Jaunajā domē vairs nebūs izpilddirektora vietnieka.
Domes vadība gan nolēmusi izveidot divas vai trīs jaunas štata vietas jaunajā Birokrātijas apkarošanas centrā, kas būs pakļauts mēram. Šī ideja pieder A.Šleseram, un viņš pirms vēlēšanām minēja, ka centrā savas sūdzības sniegtu visi tie, kuri birokrātisku vai ar korupciju saistītu problēmu dēļ nespēj īstenot savus projektus galvaspilsētā.
«Es vienmēr esmu uzskatījis, ka birokrātija ir jāmazina, atsakoties no nevajadzīgām funkcijām, nevis cīņai ar birokrātiem pieņemot jaunus birokrātus,» kritisks pret centra izveidi ir opozīcijā esošā Jaunā laika frakcijas vadītājs Edgars Jaunups. Viņaprāt, sūdzības var uzklausīt mēra sekretāres: «Tāpēc jau viņam ir birojs.» Savukārt domes vadība norāda, ka centra kompetencē būs specifiski jautāumi. «Ņemot vērā, ka pašvaldībā daudzas problēmas ir saistītas ar korupciju, Ušakovs uzskata, ka šāds birojs ir nepieciešams,» saka A.Kononova.