Nē. Ko ārdāties, ministrs lūdzis Konkurences padomi izvērtēt situāciju! Bet ja mācību grāmata maksā Ls 7 - 8, tas nav normāli!
Pātaga. Zvaigzne ABC vai citas izdevniecības - mācību līdzekļi ir vajadzīgi un ir jāatjauno, ejot līdzi laikam.
Vārds. IZM ir ne tikai jāveic pētījums par iepirkumu īpatsvaru, bet arī jāveicina jaunu izdevēju iesaistīšanās.
Un Zvaigznei var patikt vai nepatikt, bet viena izdevēja uzturēšana NAV valsts pienākums.
G. Pētījumi par mācību literatūras lietojumu ir jāveic rūpīgāk, jo skolas lieto dažādu izdevēju mācību līdzekļus, un ar augstajām cenām grēko pilnīgi visi izdevēji. Te ir jāsaskata kopsakarības, nevis jāuzbrūk atsevišķiem izdevējiem.
Zvaigznes autore. Manis sarakstītā grāmata jau septiņus gadus ir vienīgā attiecīgās klases attiecīgajā mācību priekšmetā. Es pat ilgāku laiku brīnījos, kāpēc neviens cits - Raka, Pētergailis, Lielvārds - netaisa kādu alternatīvu. Taču tagad vairs nebrīnos - potenciālie autori, skolotāji valsts ilgtermiņa politikas dēļ ir iedzīti nepilnvērtības kompleksos, nabadzības dēļ viņi burtiski «sitas» pa dzīvi - ar šādu mentālo stāvokli neko uzradīt nav iespējams.
Tādējādi IZM vēršanos pret Zvaigzni (tātad arī pret mani kā tās autori) uzskatu par vislielāko muļķību un nejēdzību. Vai tiešām Ķīlis (kā sociālantropologs) pats netiek galā ar savu ego?!
Zatlera rīkojums transformējies reklāmā, Diena, 22.08.2012
AnnaP. Ja iepriekš likās, ka Tele2 izceļas ar labām, interesantām reklāmām, tad tagad ar šo pēdējo - rīkojums Nr.5 - ir panācis, ka šīs vienas reklāmas dēļ mani jums savu klientu rindās neredzēt. [..] Pēdējos dažos gados vispār jāsāk šaubīties par LV reklāmistu spējām, neko oriģinālu vairs nespēj izdomāt. Kā izpārdošana, tā visur tagad ir Stockman iedibinātās «trakās» vai, maskējoties ar «oriģinalitāti», «ķertās» dienas. Reklāmās dominē tikai divas krāsas - dzeltena un melna. Reklāmas jau tā ir kaitinošas, bet šī copy/paste kārtība tās padara vispār neciešamas.
mja. Manā skatījumā Tele2 pati ir nošpikojusi reklāmas ideju no vēstures materiāliem. Bet man nav pieņemami, ka privāta kompānija savā reklāmā izmanto valsts simboliku, - ir jābūt robežām. Vēl tikai atliek himnu sākt izmantot. Neuzskatu, ka privātas kompānijas reklāmā būtu vieta valsts simbolikai un citātiem.