» Šādi tiek reklamēti sabiedrisko attiecību kompānijas piedāvātie hard talk mediju treniņa kursi ar žurnālistu Jāni Domburu. Populārais žurnālists Latvijas Televīzijā vadīja publisko debašu raidījumu Kas notiek Latvijā?, bet jaunajā TV sezonā tas netika atsākts.
J. Domburs pastāstīja, ka viņam esot bijusi saruna ar Hill and Knowlton vadītāju Ralfu Vīlandu un viņš esot piekritis piedalīties mediju apmācībās, ja būs pieprasījums. R. Vīlands uzsver - nevarētu teikt, ka šos kursus vada J. Domburs, tā ir savstarpēja sadarbošanās: «Hill and Knowlton no savas puses nodrošina sabiedrisko attiecību stratēģiju apmācību, savukārt J. Domburs stāsta no žurnālista pozīcijas.» Šāda veida kursus kompānija rīkojot jau septiņus gadus. Atkarībā no programmas izvēles maksa par komunikāciju treniņu varot atšķirties. «Tas būs četrciparu skaitlis un uz augšu. Analoģijās runājot, Hill and Knowlton izstrādātais komunikāciju treniņš ir Porsche vai Ferrari,» norāda R. Vīlands, no kā netapa skaidrs, cik tieši maksās hard talk ar Domburu.
Tiem, kas pauž nožēlu par J. Dombura pāriešanu sabiedrisko attiecību frontē, viņš saka: «Noraidu pārmetumus par pāriešanu sabiedriskajās attiecībās. Es stingri apgalvoju - savus principus nepārdodu, bet pārdodu savu laiku un pieredzi. Ja varu palīdzēt pārliecinoši publiski uzstāties, labprāt to arī daru.»