Rotaļlietu popularitāti vairojošu televīzijas seriālu un kinofilmu veidošana ir nozīmīga Hasbro mārketinga sastāvdaļa. Kā piemēru var minēt Transformeru rotaļlietas - robotus, kuri maskējoties pārvēršas automašīnās. Par tiem pēdējos gados tapuši nu jau trīs Holivudas kases grāvēji. Pat galda spēle Kaujas kuģis, kura Latvijā pazīstama arī kā Kartupeļi, spriežot pēc internetā pieejamajiem reklāmas klipiem, izpelnījusies «blokbasteru», kas uz kinoekrāniem varētu nonākt jau šogad.
Pirms dažiem gadiem Hasbro šajās mārketinga aktivitātēs spēra soli tālāk - sadarbībā ar Discovery Communications dibināja kabeļtelevīziju HUB, kurā tiek izrādīti multiplikācijas filmu seriāli, tajā skaitā My Little Pony: Friendship is Magic (tulkojumā Mans mazais ponijs: Draudzība ir maģiska). Kaut šis multfilmu seriāls bijis paredzēts «trīs līdz sešus gadus vecām meitenēm un viņu mammām, kuras ar Manu mazo poniju saista mīļas bērnības atmiņas», tas kalpojis kā iedvesma īpatnējās broniju subkultūras izaugsmei.
Kopš tā laika ar ponijiem saistīto rotaļlietu tirgošanas apjomi arvien pieaug, raksta The Wall Street Journal, atsaucoties uz Hasbro. Uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste ASV izdevumam norādījusi: «No tā, ko esam novērojuši, varam teikt, ka viņi [broniji] ir neliela Mans mazais ponijs fanu grupiņa, kuri katrā ziņā neatbilst tam, ko varētu sagaidīt kā šī zīmola mērķauditoriju.» Tomēr, iespējams, uzņēmums bronijiem pievērš vairāk uzmanības. Broniji vairākas reizes gadā Ņujorkā rīko konferenci - pēdējā no tām notikusi šīsnedēļas nogalē - un uz to diez vai bez vadības ziņas bija ieradušās vairāku poniju tēlus multfilmā ierunājušās aktrises.