«Šī uzvara man ļoti bija nepieciešama pārliecības atgūšanai,» pēc finiša otrajā braucienā Melbārdis atzina, ka smagu neticības akmeni ir novēlis no saviem pleciem. Diskvalifikācija pirmajā posmā Kalgari un kritiens iepriekšējās sacensībās Vinterbergā nevarēja nepalikt bez sekām, turklāt Sanktmoricā nācās izturēt papildu psiholoģisko spiedienu, jo bobsleja Mekā atbalstīt savējos bija ieradusies Latvijas Bobsleja federācijas vadība ar prezidentu Jāni Kolu priekšgalā un izlases galvenie atbalstītāji. Pēc uzrādītā ātrākā laika pirmajā braucienā bija pamatotas bažas, ka otrajā samērā jauno pilotu Melbārdi varētu «nokost» pieredzējušais Aleksandrs Zubkovs, kurš atpalika tikai 0,04 sekundes. «Arī man bija tāda sajūta,» pēc sacensībām godprātīgi atzina Latvijas izlases treneris Sandis Prūsis. «Es bažījos arī, ka Arnts varētu pielikt, viņš pirmajā braucienā startēja pirmais, kas Sanktmoricā nav tas labākais variants.» Otrajā braucienā negaidīti krita amerikānis Niks Kaningems, kuram pirmajā piegājienā bija trešais rezultāts. Trases sakopšanas pauze izsita no līdzsvara Zubkovu, kurš kļūdījās jau trases augšdaļā. Melbārdis distanci veica labāk un pelnīti izcīnīja pirmo uzvaru olimpiskajā sezonā. Varbūt papildu spēku deva arī jaunā oriģinālā frizūra? «Daumants mums ir frizieris. Viņš arī pats sev nogriež matus visādos veidos,» atklāja Prūsis.
Oskara Ķibermaņa četrinieku ekipāžā pirmo reizi startēja Latvijas rekordists desmitcīņā Edgars Eriņš. Starta posmā rezultāti bija labi, taču trasē Ķibermanis abos braucienos pieļāva rupjas kļūdas un palika 18. vietā, kas ir sezonas sliktākais rezultāts.
Divnieku sacensībās otro nedēļu pēc kārtas izlases otrais numurs Oskars Ķibermanis «apspēlēja» vadošo pilotu Oskaru Melbārdi. Līdzīgi kā pēc iepriekšējām sacensībām Vinterbergā, arī šoreiz trenerim Sandim Prūsim nebija konkrēta izskaidrojuma notikušajam. «Pirmajā braucienā Melbārdim bija dažas kļūdas, taču otrajā braucienā rezultātam vajadzēja būt labākam. Kur ir problēma, man nav viennozīmīgas atbildes. Turpinām gan eksperimentēt. Melbārža kamanām es nomainīju asi un ieliku citu dakšu, taču tik un tā pēc zirga pakava virāžas ātrums uzskatāmi sāks dzist. Treniņbraucienos gāja tīri labi.»
Ķibermanim vienas virāžas izejā abos braucienos bija rupjākas kļūdas. Ar labu braukšanu būtu tuvu trijniekam, jo Pārdaugavā Bobsleja tehniskajā centrā ražotās Jāņa Skrastiņa divnieku kamanas patiešām slīd labi. «Jā, bet par Ķibermani tikpat labi var teikt, ka viņš bija arī ļoti tuvu kritienam. Otrajā braucienā vienā izejā kamanas jau bija uz divām slidām,» norādīja Prūsis.