Satiksmes departaments norāda, ka tā tas nevar palikt, taču pašlaik nav līdzekļu, lai šajā vietā mainītu satiksmes organizācijas shēmu. «Mūsu budžetā pašlaik ir nulle latu ceļa horizontālajiem apzīmējumiem. Ceļa zīmes ir, bet nauda apzīmējumam nav,» situāciju izklāsta departamenta preses sekretārs Mareks Ivans. Pēc viņa teiktā, nedrīkst vienkārši nokasīt no asfalta vecās līnijas un to vietā neuzkrāsot jaunas, jo tas esot sarežģīts krustojums. Departaments gan mēģinās līdzekļus atrast un orientējoši oktobrī uzstādīt visus satiksmes organizācijas palīglīdzekļus, lai galvenā ceļa prioritāti piešķirtu pa 11.novembra krastmalu braucošajiem transportlīdzekļiem, nevis no autostāvvietas izbraucošajiem.
Diena jau rakstīja, ka no septembra 8. un 9.trolejbuss kursē jaunā maršrutā, jo līdzšinējais galapunkts pie Latviešu strēlnieku laukuma pārcelts iepretim Centrālajai dzelzceļa stacijai. Tagad, nobraucot no Akmens tilta, trolejbusi apstājas autobusu pieturā un tālāk, izmantojot dīzeļģeneratoru, dodas pa 11.novembra krastmalu uz 13.janvāra ielu līdz stacijai, kur apgriežas braukšanai pretējā virzienā. Tas darīts drošības apsvērumu dēļ, jo līdz šim trolejbusu vadītājiem pēc Akmens tilta pārbraukšanas nācās šķērsot sešas braukšanas joslas, arī divus tramvaja sliežu ceļus, kādēļ bieži veidojās avārijas situācijas. Lai veiktu šīs izmaiņas, visu vasaru tramvaja sliežu klātne krastmalā tika pielāgota trolejbusa vajadzībām, jo, braucot Pārdaugavas virzienā, trolejbusi tagad pietur tramvaja pieturā.
M.Ivans skaidro, ka sliežu ceļu pārbūves projekts neparedzēja satiksmes organizācijas izmaiņas pēc būvdarbu beigām, jo pirms diviem gadiem, kad projekts tapa, neesot bijis zināms, vai trolejbusu maršruts tiks novirzīts pa tramvaja sliežu ceļu klātni: «Augustā, kad darbus pabeidza, ātri vien deputāti nolēma, ka laižam trolejbusus pa sliedēm, tādēļ mēs tikām nostādīti fakta priekšā.»