Sabiedrisko attiecību aģentūras Reputᅢᄅ valdes locekle
Mazam uzņēmējam pilnīgi noteikti ir jādefinē sava mērķauditorija. Nav nekādas jēgas šaut ar lielgabalu pa zvirbuļiem. Mūsdienās ir daudzas brīnišķīgas iespējas uzrunāt savu mērķauditoriju tieši, un tās noteikti ir jāizmanto. Otrkārt - jāatrod tas unikālais, ko piedāvā tikai tavs uzņēmums, kas tavā piedāvājumā ir tas, kas atšķir tevi no konkurenta pāri ielai, ar ko tu esi pārāks, labāks un izdevīgāks tirgotājs, partneris vai pakalpojuma sniedzējs. Tas ir tas, kas jāuzsver. Ir ļoti labi, ka uzņēmēji izmanto jaunos komunikācijas kanālus, sociālos tīklus. Tomēr jāizvērtē, vai šeit sastopamā auditorija ir tavējā. Piemēram, SIA tutinelli Rēzeknē diez vai izdosies sastapt savu auditoriju tviterī.
Ļoti svarīgs ir uzņēmuma tēls. Investīcija tajā vienmēr atmaksājas - piemēram, ir milzīga starpība starp pašrocīgi zīmētu un profesionālu logotipu. Tāpat arī biznesa sarakstē tāds e-pasts kā, piemēram, [email protected], ir absolūti nepieņemams. Pēdējais padoms - uzņēmējiem noteikti jāizlasa pāris grāmatu par mārketingu un sabiedriskajām attiecībām. Vismaz sagūglējot materiālus internetā vai pārlasot šīm tēmām veltītos vikipēdijas šķirkļus.