PR aģentūras Mediju tilts korporatīvās komunikācijas direktors
Ir vecs joks, ka klienti dalās klientos un pacientos. Par klientiem viss būtu skaidrs - par viņiem daudz ir rakstīts mācību grāmatās, toties ar «pacientiem», kuri gan ir ievērojamā mazākumā, ir interesantāk - šī ir neprognozējama klientu daļa, kas pakalpojuma sniegšanu uztver kā izdabāšanu 24 stundas diennaktī. Lai arī, piemēram, sabiedrisko attiecību biznesā darbs ārpus 9.00-18.00 nav nekāds retums, mums ir bijuši gadījumi, ka klientam vienkārši vienpadsmitos vakarā radusies iedvesma risināt kādu problēmu un viņš zvana, lai to apspriestu. Uzskatu, ka šādos gadījumos, lai arī cik labas attiecības un uzticēšanās ir starp klientu un pakalpojuma sniedzēju, tomēr ir jāciena otra cilvēka privātā dzīve.