Kārlis Vītoliņš,
Laba stunda ir tāda, kurā ikviens skolēns ir aktīvi iesaistīts. Notiek pilnvērtīga diskusija par uzdoto tēmu un šī brīža aktualitātēm mācību priekšmeta tēmā, piemēram, fizikā par situāciju Japānas AES vai politikā par notikumiem valsts pārvaldē. Labam skolotājam būtu jāuzskata skolēni par līdzvērtīgiem kolēģiem, jāspēj motivēt skolēnus izdarīt vairāk, kā arī nevis likt «iekalt» zināšanas, bet iemācīt izprast, analizēt uzdevumus. Skolotājam jāspēj uzklausīt, jābūt saprotošam un spējīgām balstīt teoriju ar praktiskiem piemēriem.
Manā skolā pavisam noteikti lielākā daļa skolotāju ir atzīstami par labiem, bet vienalga ir arī pāris skolotāju, kuri pretojas jebkādām iniciatīvām no skolēnu puses. Šogad notikusī dabaszinātņu kabinetu modernizēšana, moderno tehnoloģiju ienākšana visu mācību priekšmetu telpās ir veicinājusi kvalitatīvāku mācību procesu, izglītības līmenis noteikti ir audzis. Tomēr arī skolotājiem vajadzīgs laiks pierast pie moderno tehnoloģiju ienākšanas mācību procesā, iespējams, pat lielāks nekā skolēnam. Noteikti jāuzteic skolotāju iniciatīva un skolēnu iesaistīšana mācību procesā ārpus stundām, piemēram, izpratnes lapas izveide www.goerudio.com.