Laika ziņas
Rīgā +16 °C
Sestdiena, 28. septembris
Sergejs, Svetlana, Lana

Laimīgi, ka brīvi un veseli!

ROJA. Sievišķīgs pasākums

Uhh, sestdien Dzintaru pludmalē notika Cosmo Bikini Bash. Pludmales ballītē aptuveni 4000 meiteņu, kuras, ģērbušās bikini, veidoja vārdu COSMO. Jau otro gadu populārākais sieviešu žurnāls pasaulē un Latvijā - Cosmopolitan - savām lasītājām rīkoja šādu pasākumu, tādējādi sasniedzot jaunu Ginesa rekordu. Šogad arī es to apmeklēju. Nebiju gaidījusi, ka būs tik laba gaisotne, ar tik atraktīvu fotografēšanos un kustēšanos, veidojot COSMO vārdu kopā ar treneri Ralfu Upmani. Bija gan konkursi, gan iespējas izveidot frizūru un uzklāt meikapu. Bija padomāts arī par labu mūziku - uzstājās Latvijas grupas, dīdžeji un pasaules slavenais Stīvs Edvards. Izdevās sievišķīgs pasākums!

Madara Krišjāne, Rojas vidusskola

SALACGRĪVA. Svētki senioriem

Kaut kas jauns un nebijis - 24. jūlijā bija Salacgrīvas novada senioru svētki Saules, jūras un viļņu vienotie. Dienas gaitā uzstājās gan vietējie senioru deju kolektīvi un kori, gan viesmākslinieki no Cēsīm, Valmieras, Mārupes, Limbažiem, Straupes un Saulkrastiem. Neiztika arī bez sportiskām aktivitātēm, pēc kurām sekoja iestiprināšanās ar zivju zupu. Vakarā seniori jestrus dančus grieza pie Dziedošo ģimeņu dalībnieču māsu Legzdiņu dziedātajām dziesmām, pēc tam dejas turpinājās grupas Mūzikas kolekcija pavadījumā. Skaists noslēgums visam bija saules pavadīšana jūrā kopā ar folkloras kopu Cielava. Māsas Legzdiņas atzina, ka viņām ir liels prieks dziedāt tieši mūsu sabiedrības labākajai daļai - senioriem. Arī es priecājos, ka mūsu senioriem tiek rīkoti šādi svētki, turklāt bez maksas.

Laine Karlsone, Salacgrīvas vidusskola

TALSI. Vissvarīgākais cilvēkam

Hei! Vasara traucas uz priekšu pilnās burās. Diemžēl tieši vasarā negadījumi notiek biežāk. Arī pati nesen traumēju kājas pirkstu un nonācu Talsu slimnīcā. Gaidot uzņemšanas nodaļā ķirurgu, varēju novērot, kādas tikai traumas vasarā ir cilvēkiem... Bet tad uzņemšanas nodaļā ienāca māte ar diviem bērniem, kuri abi bija garīgi slimi. Šajā brīdī sapratu, ka te esmu nonākusi pavisam nenozīmīgas ķibeles dēļ. Sapratu, ka varu būt laimīga, jo dzīvoju brīvi, bez citu palīdzības, ka manai mammai dzīve nav jāpakārto manis dēļ. Patiesībā man ir viss, jo veselība ir vissvarīgākais, kas cilvēkam var būt.

Aicinu jūs visus priecāties par savu dzīvi, priecāties par katru dienu, kas dota!

Zane Hazena, Rojas vidusskola

VIĻĀNI. Pieprasīta tradīcija

Viļānos jau kopš 1993. gada maija par tradīciju kļuvusi gadatirgus rīkošana. Sākumā tirgu rīkoja tikai reizi gadā, bet vēlāk katra mēneša otrajā svētdienā. Te pulcējas tirgotāji un pircēji no tuvākas un tālākas apkaimes. Brauc pat no Lietuvas! Viļānu ieliņas jau pašā rīta agrumā piepildās ar pircējiem. Tiek piedāvāts plašs preču klāsts - apģērbi, apavi, augļi un dārzeņi, amatniecības izstrādājumi, koku un puķu stādi, arī mājlopi un mājputni. Bērniem tiek piedāvāta izjāde ar poniju un aktīva laika pavadīšana piepūšamajās atrakcijās. Jautrība sit augstu vilni! Līdz pat pēcpusdienai tirgū var atrast un nopirkt sev tīkamas lietas.

Laura Upeniece, Viļānu vidusskola

DAGDA. Ar vērienu svinam Annas

Nedēļas nogalē svinējām divus vērienīgus svētkus vienlaikus - Dagdas pilsētas svētkus un Annas dienu. Dagda šogad bija īpaši krāšņa, jo visā pilsētā varēja redzēt simtiem karodziņu. Pasākumi notika visās malu malās - gan rītā, gan vakarā. Mēs, jaunākā paaudze, izbaudījām Sonar musique night - satriecoša mūzika, gaismas, konkursi. Sestdien notika talantu konkurss, stīgu koncerts, zirgu sacensības. Noslēgumā koncertā Zvaigžņu mirdzumā visus pārsteidza Samantas Tīnas parādīšanās, jo tas taču nebija ieplānots! Ļoti patīkams pārsteigums. Visas zvaigznes, kuras piedalījās pasākumā, ar savu starojumu radīja svētku gaisotni. Tā virmoja gaisā līdz pat pašam rītam, kad griezām dančus, līdz kājas atteicās lēkt - jaunā estrāde šo pārbaudījumu izturēja godam.

Daiga Krilova, Dagdas vidusskola

TALSI. Uzdarbojas skeitbordisti

No Talsiem svinēšanas prieku pārņēmuši novada ciemi un pilsētas. Visu nedēļu varēja lustēties Īves pagasta svētkos Tiņģerē - atklājot vēstures un mākslas istabas pilī, rādot kumēdiņus, andelējoties, stellēs aužot vēlējumu deķi un lielot sakoptā pagasta smukumu.

Tikmēr sestdien Valdemārpils skeitparkā notika Valdemārpils kauss 2011 jeb pirmās skeitborda, BMX un inline (skrituļslidas) sacensības. Rībināja mūzika, darbojās radošās darbnīcas un tirdziņš, bet sportistu no Talsiem, Valdemārpils, Sabiles, Tukuma, Liepājas un Ventspils bija vairāk nekā 30. Skatītājus žilbināja vietējie, piemēram, Artūrs Grosbergs, lēkājot pa vairākus metrus augstām margām, bet publikas mīlulis bija 11 gadu jaunais tukumnieks Robins, inline pro uzvarētājs - salto viņam tāds nieks vien ir! Tieši pēc pēdējā trika sākās īsta lietusgāze, bet izklaides turpinājās, ieslidinot ballīti pa slapjajām rampām ar plikām pēdām. Vai mums bēdāties par slapjumu? Viss taču ir galvā!

Sabīne Krūkle, Talsu Kristīgā vidusskola

LĪVĀNI. Grezna dāvana

Visforšākie svētki ir dzimšanas dienas, vai ne? Tad, lūk, 22. un 23. jūlijā mana pilsēta svinēja savu 85. dzimšanas dienu. Pilsēta un tās iedzīvotāji saņēma lielu un greznu dāvanu - jaunu bibliotēku.

Vakarā visus sveica mazie talanti, kā arī Līvānu goda pilsonis 2011 Juris Kulakovs ar grupu Pērkons. Otrajā dienā stadionā norisinājās sporta svētki. Darbojās Tirgotāju iela, pie amatniecības centra notika seno amatu un tērpu demonstrācijas - starp citu, jau 11. gadsimtā tagadējās pilsētas teritorijas vietā atradās tirgotāju un amatnieku apmetnes. Paralēli notika arī Latvijas spēkavīru čempionāts. Vakarā uz skatuves kāpa Marts Kristians Kalniņš ar Veroniku Plotņikovu, Autobuss Debesīs un bungu un dūdu grupa Auļi. Pusnaktī debesis rotāja uguņotāju šovs, pēc kura līdz rīta gaismai varēja izdejoties grupas Roja un Tequila Band mūzikas ritmos.

Irina Šahova, Līvānu 1. vidusskola

DOBELE. Ceļojam kopā ar kori

Kopā ar skolas kori Sadziedis devos uz otru Latvijas galu - Liepeni. Mērojot ceļu uz nelielo ciematiņu Ventspils pusē, iegriezāmies gan Druvas saldējumā, gan pankūku ēstuvē, kur uzņēmām enerģiju atlikušajai dienai. Kad uzcēlām teltis, devāmies uz jūru peldēties un pludmalē spēlēt dažādas sporta spēles. Vakars, protams, neizpalika bez sadziedāšanās. Ap pusnakti izgājām arī nakts trasīti, kurā, sekojot norādēm, bija jāizpilda astoņi dažādi uzdevumi. Bet no rīta, uzkrājuši spēkus, gar jūras malu kājām devāmies līdz Staldzenei, lai tālāk ceļu līdz Ventspilij mērotu ar autobusu. Apskatījuši vecpilsētu un izstaigājuši promenādi, svelmes nomocīti, braucām atpakaļ. Arī otrais vakars neizpalika bez kopīgas sadziedāšanās. Atgriezos noguris, taču priecīgs, jo trīs dienas pavadīju kopā ar foršiem cilvēkiem.

Jānis Skrebels, Dobeles Valsts ģimnāzija

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!