Ar Arturu un Kasparu tiekos Londonā, tā ir viņu pastāvīgā mājvieta. Galvenais runātājs ir Arturs, jo Kaspars, līdz ausīm iegrimis datorā, gatavojas nākamās dienas reklāmas video filmēšanai. Darba viņiem netrūkst. «Veikalos, kuros pārdod Viljamsona kolekcijas, grib tikt visi,» saka Arturs. Ar komerciāli veiksmīgo britu modes dizaineru viņi iepazinušies pirms dažiem gadiem kādā ballītē. Nolēmuši viņam nosūtīt vienu džinsu pāri kā dāvanu. Viljamsons ne tikai atsūtījis Endželai zīda topu kā atbildes dāvanu, bet arī sācis nēsāt Trousers London džinsus pasākumos, pirms pusgada viņš apvaicājies, vai viņi negribot uztaisīt bikses viņa jaunajai kolekcijai. Jau tagad zināms, ka sadarbība turpināsies arī nākamajā 2011. gada rudens un ziemas sezonā.
Viss sākās pirms trim gadiem Londonā, kad trijotne kopā ar ceturto biedru Mareku Kaminski, kurš nu atgriezies Latvijā, izlēma, ka jāšuj džinsa bikses. Izglītības un darba pieredzes nevienam modes industrijā nebija. Taču puiši uzskata - lai gan sākumā pieredzes trūkums viņu attīstību nedaudz kavējis, galarezultātā tas vairāk palīdzējis nekā traucējis. «Ja būtu zinājuši, droši vien baidītos. Tā arī ir iesācēja veiksme - cilvēks dara, nezinot, kas viņu gaida, un nebaidās riskēt,» piebilst Arturs.
Arturs ir atbildīgs par dizaina attīstību un ražošanu, Kaspars - par interneta lietām, Artura sieva Endžela - par visu, izņemot internetu. Striktas darba dalīšanas, kā jau mazā uzņēmumā, Trousers London nav, un vajadzības gadījumā viņi cits citam vienmēr palīdz.
Kvalitāte un uzmanības pievēršana detaļām. Pamanāms, arhitektūras iedvesmots, bet estētiski piezemēts dizains - brīdi apdomājies, Trousers London panākumu iemeslus min Arturs. «Nav mums viss spīdīgs un zeltā nošūts, tāpēc Krievijā mazāk veicas. Ķīnā arī mums tik labi neiet, taču Japānā novērtē.» Patlaban viņu lielākais klientu loks ir Āzijā, jo tur ir pastiprināta interese par visu, kas nāk no Rietumiem. Ražots Itālijā, izmantojot organisku džinsa audumu, katrs bikšu modelis ir ierobežotā daudzumā. Katrām biksēm ir savs kārtas numurs, kas uzsver to unikalitāti.
«Atrodamies pastāvīgā attīstībā. Katru sezonu notiek kaut kas jauns,» saka Arturs, izvairoties runāt par konkrētiem nākotnes plāniem. «Arī Latvijā esmu tik bieži, ka nesanāk saskumt, pirms jau atkal jābrauc,» secina Kaspars.