Šķiet, par galveno notikumu Thierry Mugler skatē kļuva Lēdijas Gāgas jaunās dziesmas pirmatskaņojums (ierakstā), internetā jau cirkulē modes nama reklāmas rullītis, kas ir Nikolā Formiketi un Gāgas sadarbības auglis. Mūzas loma tika uzticēta kanādiešu modelim Rikam Dženestam jeb Riko - viss viņa ķermenis ir noklāts ar tetovējumiem, kuros atveidots cilvēka skelets. Visizteiksmīgāk izskatās modeļa galva (skat. attēlu!). Riko bija galvenais varonis gan uz mēles Parīzē, gan videoklipā. Nikolā Formiketi šo efektīgo vīrieti atradis internetā. Internetam Nikolā Formiketi dzīvē un darbā ir īpaši svarīga loma: viņš blogo, viņš ir aktīvs tviterī un feisbukā.
33 gadu vecajam Nikolā, kas ar Gāgu sāka strādāt 2009. gadā un kopš tā laika pārņēma «pilnīgu kontroli» par viņas tēlu (klipos, koncertos un visos citos uznācienos), nav profesionāla dizainera izglītības, taču viņš tiek uzskatīts par ietekmīgu stila guru ar spēcīgu vīziju. Nikolā strādā ne tikai Thierry Mugler namā, viņš ir žurnāla Vogue Hommes Japan un Japānā dibinātā veikalu tīkla Uniqlo modes direktors, viņš ieņem viesredaktora posteni amerikāņu žurnālā V un angļu žurnālā Dazed + Confused.
Nikolā Formiketi ir ne tikai multifunkcionāls, bet arī multinacionāls: viņa māte ir japāniete, tēvs - itālis. Nikolā auga Tokijā un Romā. Veidot Thierry Mugler kolekciju viņam palīdzēja divi dizaineri - Romēns Kremers un Sebastjens Pēņē. Leģendārais nama dibinātājs, skulpturālās ekstravagances meistars Tjerī Miglers, kas veidojis fascinējošus tērpus - bruņas -, uzņēmumu atstāja 2001. gadā. Kopš tā laika viņš tikai konsultē savu populāro parfīmu Angel, Alien un Womanity ražotāju - kosmētikas gigantu Clarins. Jāpiebilst, ka Tjerī Migleram arī ir tuva popmūzika - viņš bija R&B karalienes Bejonsē pasaules turnejas I Am... Tour (2009-2010) mākslinieciskais konsultants un kostīmu autors.
Modes nama Thierry Mugler mērķis, pieaicinot Lēdijas Gāgas stilistu, ir skaidrs - atdzīvināt zīmolu un piesaistīt tam jaunas auditorijas uzmanību. Nikolā Formiketi izstrādātajā kolekcijā ir 30 tērpu, pārsvarā melnu, taču ir arī oranži, zili un balti akcenti: izteikts siluets, žaketes un mēteļi ar lateksa uzročiem, priekšauti, sporta jakas un bruņu fragmenti kā veltījums Tjerī Miglera mantojumam. «Kad skate tiks digitalizēta un parādīsies internetā, tā noteikti izskatīsies labāk un aizraujošāk nekā realitātē - tā acumirklī dosies virtuālajā globālajā turnejā,» uzskata laikraksta The International Herald Tribune modes kritiķe Sūzija Menkesa.
«Tā ir mode bez robežām - tā ir jauna, globāla, digitāla, un es esmu tāds pats,» Sūzijai Menkesai stāsta Nikolā Formiketi. «Senāk man riebās, ka ikviens mani dēvēja par stilistu - es esmu kurators un komunikators. Es neesmu tipisks modes dizainers, taču ļoti cienu modes māksliniekus. Tas, ko daru es, ir jauns radīšanas process, kas iet roku rokā ar internetu un feisbuku.»
Eksperti prognozē, ka šādu starpžanru projektu modes pasaulē būs arvien vairāk, jo tikai šādas aktivitātes spēj «reaktualizēt» zīmolus, kas aiziet aizmirstībā. Gāgas mūzika un visādi «āķi» internetā modei piesaista ne tikai profesionāļu uzmanību.