Pirmkārt, pētījumā iesaistītie lielveikali nodrošina 60-70% no pārtikas mazumtirdzniecības apgrozījuma katrā no valstīm. Otrkārt, lielveikals esot tirdzniecības «kanāls», ar kura palīdzību vieglāk salīdzināt cenas starp valstīm, lai arī tās mēdzot atšķirties pat viena lielveikalu tīkla veikalos. Rīgā cenas fiksētas lielveikalos Rimi, Supernetto, Maxima, Mego, Elvi un Iki.
Vaicāta par pārmetumiem, ka institūts pētījumā par maz uzsvēris atlaižu doto ietaupījumu Latvijas patērētājiem, A. Kauliņa uzsver - īpašo piedāvājumu cenas konkrētam produktam pircējam nav izmantojamas patstāvīgi jebkurā veikalā, tāpēc par pētījuma pamatu kalpo pamatcenas.
Centrālās statistikas pārvaldes Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta direktors Uldis Ainārs gan kritizē faktu, ka Swedbank pētījumā ņemtas vērā cenas tikai galvaspilsētas lielveikalos. Ir svarīgi uzsvērt, ka iedzīvotāji iepērkas ne tikai lielveikalu ķēdēs, bet dažādus produktus, piemēram, gaļu, labprātāk pērk tirgū, kur cenas ir citādākas nekā lielveikalos, uzsver U. Ainārs.