Normunds Bergs
Labā ziņa ir tā, ka līdz šim mēs publiskajā telpā nepārtraukti dzirdam Rīgas domes vadības - gan Ušakova kunga, gan Amerika kunga - publiskus apliecinājumus, ka esošais serviss nokauts netiks. Viņi saka ļoti precīzi, ka Mobilly netiks izslēgts. Esam to fiksējuši. Sliktā ziņa - ir grūti strādāt ar klientu, kurš grib tevi nobendēt. Lēni un sistemātiski. Kā vislabāk tikt no konkurenta vaļā? Likvidējot pazīmes par viņa eksistenci. Pirms diviem mēnešiem no samaksas automātu priekšpuses pazuda uzlīmes par Mobilly pakalpojumiem. Tagad tiek ņemtas nost arī zonas uzlīmes. To vietā viņi liek savas.
Tuvākajā laikā jābūt oficiālam IUB atzinumam par notiekošā juridisko leģitimitāti. Mēs uzskatām, ka mūsu līgums vēl ir spēkā, jo tajā ir noteikts termiņš uz laiku līdz nākamā iepirkuma rezultātu izsludināšanai. Bet tāda iepirkuma nav bijis, pašvaldības uzņēmums pakalpojumu sāka sniegt bez konkursa.
Turpinām strādāt. Tie, kas Mobilly lieto, to turpina darīt. Mums ir ap 80 tūkstošiem klientu. Mēs ticam, ka Ušakova kungs un Amerika kungs nemelo, sakot, ka varēsim turpināt strādāt.