Iemesls, kāpēc vairs nav iespējams internetā noskatīties teju visu jaunāko LTV raidījumu atkārtojumus, pēc E. Kota teiktā, ir beidzies līguma termiņš ar arhīva tehniskās platformas uzturētājiem. Tas ir Lattelecom meitasuzņēmums Lattelecom BPO, kas šai platformai izmantoja portālu Apollo. E. Kots stāsta, ka līgumu neesot izdevies pārslēgt, jo uzņēmums pieprasījis papildu samaksu, «ja nekļūdos - gandrīz 1000 latu mēnesī». Lattelecom BPO biznesa attīstības direktors Jānis Ligers skaidro, ka šajās līgumattiecībās LTV bija satura turētājs, bet Lattelecom - izpildītājs, kas nodrošināja satura sagatavošanu, publicēšanu internetā, kā arī koordinēja pārdošanas procesu. Tomēr šis biznesa modelis esot nerentabls - ieņēmumi no skatītāju maksājumiem par satura izmantošanu bijuši tik niecīgi, ka nenoseguši pat platformas uzturēšanas izmaksas.
Pagaidām LTV izmanto interneta vietni Youtube kā platformu, lai ļautu internetā noskatīties atkārtojumus raidījumiem Sarkanā līnija, Atklātā ceturtdiena un 100.panta preses klubs. E. Kots norāda, ka nākamā prioritāte ir rast tehnisku risinājumu arī iespējai internetā noskatīties arī Panorāmas atkārtojumus, jo pašlaik internetā piedāvāti vienīgi atsevišķi tās sižeti. Ar kopēja LTV raidījuma arhīva veidošanu internetā situācija esot sarežģītāka, jo uz daudziem raidījumiem attiecoties arī autortiesību ierobežojumi. E. Kots lēš, ka sava servera iegāde LTV izmaksātu «vairākus desmitus tūkstošus latu», turklāt būtu jārisina vēl vairāki sistēmas uzturēšanas jautājumi. Esot gan neliela cerība šim mērķim piesaistīt ES struktūrfondu līdzekļus.
LTV kurators Nacionālajā radio un televīzijas padomē Sergejs Kārītis, kuram pašam šī problēma bija jaunums, norāda - situācija ir nepieņemama. Mediju ekspertei Andai Rožukalnei tas atgādinot «maigu spiedienu», lai cilvēki izvēlētos Lattelecom piedāvājumu. Pēc viņas domām, problēma radusies arī tāpēc, ka LTV vēl nav sapratusi - televīzija vairs nav medijs, kas cilvēkiem var piedāvāt noteiktu saturu tikai noteiktā laikā.
To apstiprina arī raidījuma 100 g kultūras projektu vadītāja Ieva Rozentāle, kura norāda, ka pēc saņemtajiem skatītāju jautājumiem var secināt - daļa skatītāju neskatās raidījumu noteiktajā laikā, bet vēlas to redzēt internetā. Arī komerctelevīzijas šajā ziņā aizsteigušās priekšā sabiedriskajai - daudzu to raidījumu atkārtojumi internetā ir brīvi pieejami.