Mēs Dienā zinām, ka Latvijā ir daudz progresīvu skolu, kurās māca un mācās radoši, mūsdienīgi un ar labiem rezultātiem, nebaidoties arī no kā neparastāka. Gribam, lai šādu skolu, skolēnu un pedagogu būtu vēl vairāk, tāpēc turpmāk Skolas Diena vēl izteiktāk būs mūsu pienesums, caur kuru izglītība Latvijā varētu tapt labāka un daudzpusīgāka.
Šajā Skolas Dienā uz mazliet provocējošu erudīcijas testu aicinājām Rīgas skolu skolotājus, lai padiskutētu, vai kas tāds pedagogiem vispār jāzina. Arī turpmāk centrālais pielikuma atvērums būs veltīts strīdīgām tēmām par izglītošanās procesu, skolas dzīvi un skolēnu-skolotāju-vecāku attiecībām. Eksperimentēsim, testēsim, diskutēsim! Pirmajā lappusē savukārt sākam jaunu rubriku par metodēm, kā var mācīt vai mācīties ne gluži tradicionāli. Joprojām arī meklēsim un rakstīsim par īpašiem un foršiem skolotājiem, interesantiem jauniešiem un viņu uzskatiem, aicināsim savas domas par norisēm skolā izteikt arī vecākus un dažādu jomu profesionāļus, tāpat turpināsim sadarboties ar skolēniem reportieriem visā Latvijā. Starp citu, šajā numurā šī sadarbība atspoguļojas arī līdz šim nebijušā formā - rakstu par ūdensmatemātiku ilustrējis Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas 10. klases skolēns un komiksu autors Mikus Duncis.
Ja arī jums ir kas sakāms, novērots vai ierosināms Skolas Dienai, padalieties! Darbosimies kopā!