Ideju, kā padarīt redzamākus neapgaismotos ceļu posmus, attīstījis interaktīvo projektu mākslinieks Dāns Rosegārds kopā ar inženierfirmu Heijmans. Krāsa, kas izmantota līnijās, satur fotoluminiscējošu pulveri, kas «uzlādējas» dienā, bet naktī izstaro zaļu gaismu.
D. Rosegārds izteicies, ka taupības nolūkos naktī uz daudzām šosejām tiek izslēgts apgaismojums vai tāds vispār netiek ierīkots, un tas samazina drošību: «Pašu automobiļu tehnoloģiskajā izpētē un attīstībā tiek ieguldīti miljardi, bet ceļu apzīmējumu tehnoloģiskā attīstība palikusi novārtā.»
Lielbritānijas Lielceļu aģentūra komentējusi BBC, ka ar lielu interesi seko nīderlandiešu projekta attīstībai. Taču esot svarīgi izpētīt, no kāda attāluma un cik labi šādi apzīmējumi ir saskatāmi, cik tie ir nodilumizturīgi, kā tos var redzēt saules gaismā. Tos būtu jāpārbauda arī ziemā, kad dienas gaismas stundu skaits ir ierobežots, un valstīs, kur snieg sniegs.