Nebūdamas mierā ar jauno cenu, vienas lidsabiedrības saviem _VIP_ klientiem izsniedz septiņu latu vērtus kuponus, ko notērēt lidostas kafejnīcās, bet citas sola, ka neērtības ir īslaicīgas. Tikmēr skaidroties ar _VIP_ klientiem nākas arī bankām, kuru prestižo norēķinu karšu īpašniekiem līdz šim ieeja atpūtas zonā garantēta kā bonuss. Aviācijas eksperti atzīst, ka nopietnās lidostās ir vairākas šādas zonas, tomēr lidostas vadības _Dienai_ teiktajā par alternatīva _lounge_ izveidi ir maz konkrētības.
Ar lidostas plāniem nākotnē kļūt par habu jeb savienojošo lidostu pārlidojumiem maz saskan pašreizējā situācija, kad vienīgā biznesa klases atpūtas zona konkursa kārtībā nonākusi vietējās lidsabiedrības airBaltic rokās, pirms pagūts ierīkot vēl kādu alternatīvu lounge. Par to LOT, Turkish Airlines, Lufthansa, Czech Airlines vienotā vēstulē jau paudušas sašutumu lidostas vadībai. Pēc aviācijas speciālista Tāļa Linkaiša teiktā, nopietnās lidostās ir trīs četras, nevis viena šāda zona, kurās darbojas lidsabiedrību alianses. «Mēs paļaujamies uz lidostas solīto ierīkot vēl vienu lounge, atbrīvojot vietu citviet lidostā,» atzīst Turkish Airlines biroja vadītājs Rīgā Salims Kasaps. Tomēr lidostas pārstāvis Mārtiņš Langrāts Dienai nespēja konkretizēt ne datumu, kad alternatīvā atpūtas zona tiktu piedāvāta, ne arī, vai to apsaimniekos pati lidosta un vai saglabās tādas pašas cenas, kā minēts iepriekšējā beztermiņa līgumā. Atpūtas zona nodota airBaltic, jo neesot lidostas uzdevumus to apsaimniekot. Tas darīts arī taupības vārdā. Tikmēr airBaltic viceprezidents Jānis Vanags skaidro, ka lidsabiedrības pakalpojums patlaban ir citas kvalitātes, nekā lidosta spējusi nodrošināt, tādēļ augusi arī cena. Viņš gan kritizē Dienas Biznesa publikāciju, kur minēts, kad cena par pasažieri ir 42 lati, norādot, ka summa ir vismaz divreiz mazāka. Kopš vienīgais lounge pārgājis vienas lidsabiedrības rokās, Latvija pretstatā Lietuvai un Igaunijai vairs nav atrodama arī Priority Pass sarakstos, kur lidostās VIP norēķinu karšu īpašnieki var patīkamāk pavadīt laiku pirms lidojuma. Swedbank atzīst, ka klienti par to jau sūdzējušies.