Par ko sapņo meitene trolejbusa pieturā? Izrāde Pilsētas romance režisora Mārtiņa Eihes un scenogrāfa Reiņa Suhanova vizualizācijā sola izspēlēt un izdziedāt atbildes. K. Pētersona skatījumā pilsētas skaņas, smaržas, skatieni, nejauši pieskārieni ir tā vērti, lai par tiem rakstītu mūziku - šoreiz minimālisma un ambient garā. N. Gothams savukārt iedvesmojies no 2000 gadu sena ķīniešu teksta par kara mākslu, kas kļuva sevišķi populārs XX gadsimta beigās biznesmeņu vidē. «Lai dzīvo mūsdienu biznesa sievietes!» tā Gothams, kurš savu kompozīciju Strategy veltījis uzņēmējai Baibai Rubesai. U. Prauliņu iespaidojis Ingas Gailes mūsdienīgais, patiesais un nesamākslotais jaunas sievietes pasaules skatījums dzejā. Izrādē darbojas trīs vīrieši un astoņas sievietes, katrs ar savu stāstu par mīlestības sapņiem un ciešanām, pilsētas un cilvēku saskaņu un konfliktu. Vokālā un teatrālā slodze ir atvēlēta vokālajai grupai Putni, savukārt pavadījumā valda «vīrišķais elements» - saksofons, kontrabass un klavieres (taustiņinstrumenti) pašu autoru N. Gothama, K. Pētersona un U. Prauliņa izpildījumā, kas papildināts ar dažādiem meiteņu improvizētiem sitaminstrumentiem, vijoli, akordeoniem, ģitāru, blokflautu.
Par ko sapņo meitene trolejbusa pieturā?
Latvijas mūzikas vēsturē pirmā ambientā džeza opera Pilsētas romance, kuru trīs komponisti Kristaps Pētersons, Niks Gothams un Uģis Prauliņš sacerējuši, vokālās grupas Putni vadītājas Antras Dreģes pamudināti, ir unikāls muzikāli dramatisks darbs. Autori cer, ka ar to ne tikai varēs lepoties Latvijā, bet tā varētu kļūt par Latvijas mūzikas eksportpreci. Rīgā to rādīs tikai pirmizrādē 1. aprīlī Rīgas mākslas telpā un 11. aprīlī D.FAB (Slokas iela 52d), toties ir ieplānota turneja pa visu Latviju, rādot jaundarbu Ventspilī, Liepājā, Cēsīs, Aizkrauklē un Talsos.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.