I. Bauskai pirmdienās ir informātikas stunda 7. klasē. Tajā viņa regulāri sākusi dot skolēniem risināt dažādus uzdevumus, ko speciālā vietnē reģistrētiem lietotājiem piedāvā IT uzņēmums Microsoft. Tie ir angļu valodā un skar dažādas datorprasmes, tai skaitā arī tās, kuru apgūšanu nosaka skolu programma, piemēram, darbu ar Word vai Excel. Piekļūt šiem Microsoft resursiem gan skolotājiem, gan skolēniem ļauj sadarbība ar šo uzņēmumu, ko pirms kāda laika noorganizējis skolas direktora vietnieks IT jautājumos. Līdzīgā veidā izmantojami arī Microsoft testi un pārbaudes uzdevumi par attiecīgajām datorprasmju tēmām, un tos savukārt S. Supe liek lietā otrdienās, kad tai pašai 7. klasei vada angļu valodas stundu. Tad skolotāja skolēniem uzdod izpildīt testu par tēmu, ko viņi iepriekšējā dienā apguvuši informātikas stundā. Abas pedagoģes, raksturojot ieguvumus no šādas divu priekšmetu savienošanas, teic, ka skolēni tā uzlabojot savu angļu valodas prasmi, redzot arī terminu praktisko pielietojumu dzīvē, tāpat tiek uzzināts arī daudz kas jauns informātikā, jo uzdevumi aptver ne vien obligāto vielu, bet arī ko vairāk. «Turklāt es pati tā atkārtoju tehnoloģiju lietas, bet kolēģe atsvaidzina angļu valodas zināšanas,» saka S. Supe. Vēl viens taustāms ieguvums ir arī tas, ka, izejot cauri uzdevumu un testu kopumam par konkrēto tēmu, skolēni var braukt uz Rīgu, Baltijas Datoru centrā nokārtot eksāmenu un iegūt Microsoft sertifikātu par attiecīgo prasmju apguvi.
Angļu valodas stundas, ko vada S. Supe, gan ir fakultatīvs priekšmets, kas paredzēts skolēniem, kas vēlas papildus apgūt gan datorjomas terminus svešvalodā, gan angļu mēli kopumā. «Cenšos balansēt, lai vienlīdz interesanti būtu gan vieniem, gan otriem, tāpēc paturpinu tās tēmas, ko viņi tobrīd mācās citos priekšmetos,» atklāj S. Supe. Līdzīgi kā ar informātikas skolotāju, viņa sadarbojas arī ar latviešu valodas un literatūras pedagoģi - piemēram, skolēni brauc uz kādu teātra izrādi, bet recenziju par redzēto pēc tam raksta pie S. Supes un angliski.
Savukārt I. Bauska stāsta, ka informātikas un angļu valodas savienošana notiek arī Jelgavas reģionālajā profesionālo kompetenču centrā, kur ģimnāzijas 11.-12. klašu skolēni iet un dara to pašu, ko septītklasnieki skolā, tikai pie viena pasniedzēja, kas vienlīdz labi pārvalda gan informātiku, gan angļu valodu. I. Bauska uzsver, ka līdz šādiem starpdisciplināriem eksperimentiem skola būtu aizdomājusies arī bez Microsoft līdzdalības, jo ir iesaistījusies apjomīgā projektā LU pētnieces K. Oganisjanas vadībā par šīs saiknes izkopšanu skolās (par to rakstīja arī Skolas Diena 2012. gada 15. jūnija numurā). Projekta ietvaros pedagogi jau skolēniem piedāvājuši pamatīgu starpdisciplināru uzdevumu, kur vienkopus bija savilkta informātika, fizika, sports un citu priekšmetu elementi. «Sākumā skolotājiem bija grūti pārvarēt pierasto klasisko mācību metodi, turklāt starpdisciplināros uzdevumos jāiegulda ļoti liels darbs, jāatrod visiem pedagogiem kopīgs laiks, lai apspriestos un visu izdomātu. Bet, kad redzi rezultātu, tad ir liels prieks. Visu var izdarīt,» saka I. Bauska. Pēc viņas un arī pēc S. Supes domām, nekas neiespējams nav arī kāda priekšmeta (kaut vai tās pašas informātikas) mācīšana tikai angļu valodā - ja vien ir attiecīgi sagatavots un kompetents skolotājs.