«Ļoti grūts rallijs. Īpaši tehnikai,» pilots Andis Neikšāns apliecināja, ka piepildījušās viņa prognozes. «Jau no starta zinājām - ja negribam neko salauzt, būs jābrauc ļoti uzmanīgi. Tā arī darījām. Bija interesanti vērot servisa zonu sestdienas vakarā - izskatījās kā karalaukā! Visi drudžaini laboja automašīnas - mainīja piekares, transmisiju… Tikai mūsu servisa zona bija mierīga. Veicām tikai ierastos darbus. Tas apliecina, ko nozīmē braukt ar maksimālo atdevi un ko - uzmanīgi. Ja vēlies braukt ātri, jārēķinās ar daudziem defektiem. Arī mēs nespējām izvairīties no visiem lielajiem akmeņiem un bedrēm - kopumā nomainījām septiņas piekares sviras!»
Akropoles rallijs vēl sacensību priekšvakarā kļuva par 21 kilometrus īsāks, jo drošības apsvērumu dēļ tika atcelts viens no piektdien paredzētajiem ātrumposmiem. Organizatori bažījās, ka trešā ātrumposma bedrainais ceļa segums kļuvis pārāk bīstams. Taču tas diezin vai mainīja spēku samērus. Lielākie meistari ar jaudīgākajiem spēkratiem tāpat aizsteidzās visiem pa priekšu.
P-WRC klasē jau sacensību pirmajā dienā ambīcijas uz visaugstākajām vietām pieteica mājinieks Lambrs Atanasuls (Škoda). Lai gan grieķim šī bija pirmā sacīkste pasaules čempionātā šogad, viņš mājas trases priekšrocības izmantoja ar uzviju. 15 ātrumposmu summā (svētdien tika atcelts 16.ātrumposms) Atanasuls tuvāko sekotāju un sezonas līderi kopvērtējumā Naseru el-Atijanu no Kataras (Subaru) apsteidza par 22,3 sekundēm. Portugāļa Armindu Arauju (Mitsubishi) centieni turēt līdzi šim duetam noplaka ar katru nākamo ātrumposmu.
Andis Neikšāns sāka ļoti piesardzīgi un pēc veiktiem 120 kilometriem sacensību pirmajā dienā līderim Atanasulam jau zaudēja vairāk nekā trīs minūtes. Piektdien Andis noslēdza labāko desmitnieku, bet turpinājumā kāpa augstāk. Sestdien divos ātrumposmos izdevās finišēt sestajam, un tas veicināja lēcienu par četrām pozīcijām uz augšu. Lai gan pirms pēdējiem 95 kilometriem svētdien Andim bija 17 sekunžu pārsvars pār portugāli Bernardu Sousu (Fiat), finišā kungi jau bija mainītās lomās ar 13 sekunžu intervālu.
«Pēdējā ātrumposmā devāmies ar 23 sekunžu pārsvaru pār Sousu. Diemžēl pirms paša ātrumposma salūza domkrats, kas neļāva mums vienu lietoto priekšējo riepu nomainīt pret rezerves riteni, kurš bija daudz labākā stāvoklī. Pēdējos kilometros riepai vairs vispār nebija protektora, tādēļ braucām īpaši piesardzīgi, lai to nepārsistu,» līdzīgi kā rallijā kopumā, arī pēdējos kilometros Neikšāns izvēlējies lieki neriskēt.
WRC klasē sekmīgs rallijs izdevās Somijas meistariem - uzvarēja Miko Hirvonens, bet trešais finišēja Jari Mati Latvala (abi Ford). Otro vietu ieguva francūzis Sebastjans Ožērs (Citroen), bet viņa tautietis un līderis kopvērtējumā Sebastjans Lēbs izstājās pēc vairākiem apmestiem kūleņiem. Pēc septiņiem no 12 sezonas posmiem Lēba pārsvars pār Hirvonenu sarucis līdz septiņiem punktiem. WRC braucējiem nākamais starts būs jūnija beigās Polijas rallijā.
P-WRC klasē līderu trio palicis nemainīgs - Nasers el-Atijans (39 punkti), Armindu Arauju (35) un zviedrs Patriks Sandells (28).
Andis Neikšāns logu starptautiskajā kalendārā aizlāpīs ar pašmāju sacensībām. Viņa ekipāžu redzēsim atlikušajos divos Latvijas čempionāta posmos - rallijos Kurzeme un Latvija.