Vietā, kur Jūrmalas gatve atduras Slokas ielā, veidojot T veida krustojumu pretī vientuļai, pelēkai divstāvu koka ēkai - Slokas ielas 44. namam -, platā četrjoslu brauktuve ar tramvaja sliedēm vidū kļūst par otršķirīgu maģistrāli, prioritātē piekāpjoties Slokas ielai. To norāda ceļa zīme Dodiet ceļu tieši pie veloceliņa Centrs-Imanta-Jūrmala un LU Botāniskā dārza teritorijas stūra.
Acīmredzot bailes par pārgalvju uzvedību šajā krustojumā ielu uzturētājiem bijušas vienmēr, jo pie iepriekš minētās mājas lieveņa novietota gadu gaitā sarūsējusi, taču joprojām iespaidīgi masīva dzelzs barjera, kas ēkas parādes durvis, iemītniekus un gājējus uz ietves sargā no auto uzbraukšanas. Šajā ielu šķērsojumā gadījies manīt dažādus auto vadīšanas brīnumus. Esmu redzējis, ka 5. tramvajs uzbrauc virsū auto, kas tam krustojumā nogriezis ceļu, jo nav zinājis, ka šī maršruta tramvajs šķērso krustojumu un dodas taisni Iļģuciema virzienā, bet 4. tramvajs griežas pa kreisi uz Imantu.
Visbiežāk gan avārijas notiek, jo autovadītāji, kas pa Jūrmalas gatvi brauc no Imantas, nedod ceļu transportlīdzekļiem, kas virzās pa Slokas ielu. Jūrmalas gatvē tieši pirms krustojuma atjaunotas joslas sadalošās līnijas, virs brauktuves - tramvaja vadu augstumā - uzstādīta dublējošā ceļa zīmē Dodiet ceļu, kā arī pamanāmi apzīmēts ielas dalījums joslās, akcentējot, ka no pirmās joslās var griezties tikai pa labi - uz Slokas ielu centra virzienā -, bet no otrās pa kreisi - uz Slokas ielu Iļģuciemā virzienā.
«Pietrūkst informācijas par izbraukšanas kārtību šajā ielu šķērsojumā,» saka autožurnālists Guntars Pulss. Savukārt autožurnālists Viesturs Kundziņš teic: «Iebraucot šajā krustojumā, allaž paaugstinu modrību. Esmu gatavs bremzēt, jo ne vienmēr spēju paredzēt to braucēju reakciju, kas griežas no Jūrmalas gatves uz Slokas ielu. Nenāktu par ļaunu, ja uz Jūrmalas gatves ceļa zīmi Dodiet ceļu vairāk akcentētu.»
Varbūt vērts šajā krustojumā uzstādīt vēl kādu ceļa zīmi, skaidri norādot, kurš tad īsti ir galvenais ceļš?