Tie, kam sveša Pārdaugava, precīzāk - Iļģuciems, maz ko zinās par Lidoņu ielu. Tās tuvumā, precīzāk, Spilves ielā - maģistrālē, kas savieno Buļļu un Lidoņu ielu, stiepjoties puslokā gar Bolderājas dzelzceļu līdz pat Daugavgrīvas ielai, - vērojams lielais kravas auto īpatsvars, turklāt pēdējā laikā vispār pieaugusi Spilves ielas noslodze.
Braucot no Imantas puses, netālu no slavenās Šķērsielas, pārbraucot Bolderājas dzelzceļu, kravas auto uzreiz tiek novirzīti pa kreisi uz Spilves ielu. Tiem liegts arī labais pagrieziens no Spilves ielas uz Lidoņu ielu. Darbdienu rītos Spilves ielā pie krustojuma ar Lidoņu ielu stāv gara kravas automašīnu un pat traktoru rinda, lai izdarītu kreiso pagriezienu un virzītos Daugavgrīvas ielas virzienā. Par autobusiem un traktoriem nebrīnieties, jo Spilves ielā atrodas daudzu uzņēmumu tehniskie parki un autobāzes.
Turklāt Spilves ielā pirms dažiem gadiem līdzas 12 stāvu mājām uzcēla jaunu deviņstāvu ēku ar 72 dzīvokļiem. Respektīvi, šajā rajonā dzīve attīstās straujāk nekā dažā citā Rīgas vietā. Jājautā, kādēļ nav domāts par komfortablu izbraukšanu no šī mikrorajona, par normālu pievedceļu izbūvēšanu tajā? Piemēram, vieglajiem auto iespējami alternatīvi maršruti, sastrēgumu apbraucot, pa Buļļu ielu vai cauri Imantai, savukārt kravas transportam un traktoriem nav alternatīvas.
No rītiem Spilves un Lidoņu ielas krustojums kļūst pārslogots un nepārredzams. Skumjākais, ka tam visam pa vidu brauc jeb drīzāk nervozi dīdās arī 25. maršruta trolejbuss, kura galapunkts atrodas tieši līdzās. Vai tomēr nevajadzētu šajā vietā izveidot regulējamu krustojumu? Ja tas nav iespējams, ar luksofora palīdzību jānodrošina vismaz izbraukšanas iespējas kopējā satiksmē sabiedriskajam transportam. Elementāra ikrīta apskate pierāda, ka riskantas situācijas laika posmā no plkst. 7.00 līdz 9.00 tur veidojas regulāri. No smagākām sekām glābj vien satiksmes dalībnieku nelielais kustības ātrums.