Pērn Jelgavas 4. vidusskolas pasniedzēja Nataļja Gorškova ieguva gada labākās sporta skolotājas balvu. Viņa sarunā ar Dienu atklāj, ka sports skolā ir ikdiena: «Katru dienu sākam ar rīta vingrošanu. Starpbrīžos un pārtraukumos skolēni ir aktīvi gan ārā, gan telpās, kur mums ir tenisa un novusa galdi.» Skolotāja stāsta, ka sākotnēji nebijis viegli pievērst bērnus rīta rosmei, bet, sekojot aktīvāko bērnu pozitīvajam piemēram, ieinteresējušies arī pārējie. Skolnieki izceļas ar aktivitāti un piedalās visos sporta un veselīga dzīvesveida pasākumos pilsētā un valstī. Gorškova novērojusi, ka sports veicina arī disciplīnu un uzlabo sekmes: «Labs piemērs ir mūsu ceturtā klase pagājušā gada Sporto visa klase projektā. Sākums nebija viegls, taču bija labs stimuls, jo, lai sasniegtu augstu rezultātu, labi ir ne tikai jāsporto, bet arī jāmācās. Progress bija acīmredzams, jo klase mācību gadu pabeidza ar vidējo atzīmi astoņi.»
Izvirzīšana Eiropas izcilības balvai skolai bijusi negaidīta, bet vēl pārsteidzošāka bija iekļūšana finālā. «Kad saņēmu apstiprinājuma ziņu, biju pat nelielā šokā. Gribējās visiem stāstīt un lepoties, bet pirmajā mēnesī vēl nedrīkstēja - to noteica nolikums. Tad nu es visiem spēkiem turējos, lai šo lielisko ziņu neizpaustu,» ar smaidu atcerējās skolotāja.
Latvijas Olimpiskā komiteja (LOK) lepojas, ka Jelgavas 4. vidusskola jau izsenis bijusi starp pirmrindniecēm un aktīvākajām skolām dažādos ar sportu saistītos projektos. Tā bija arī starp pirmajām sešām akcijas Sporto visa klase aizsācējām, un šogad projektā piedalās trīs šīs izglītības iestādes klases. «Šis nav projekts olimpiešu sagatavošanai. Tas paredzēts bērnu veselības nostiprināšanai, viņu stājas uzlabošanai un motivēšanai nodarboties ar sportu,» Latvijas Olimpiskās komitejas ģenerālsekretārs Žoržs Tikmers atzīst, ka Sporto visa klase savulaik sākts satraucošo skolēnu veselības datu dēļ. Jelgavas skolā jau kopš 2012. gada darbojas specializēta sporta programma, kuras ietvaros skolēniem tiek piedāvātas sporta nodarbības katru dienu pēc īpaši izstrādātas metodoloģijas, līdzīgi kā matemātika vai valodas.