Jau no pirmā svētdienu šova TV3 tika ieviesta tradīcija balvu izteikt eiro, un «tradīcija tiek turpināta», īss ir TV3 pārstāves Martas Zandersones skaidrojums. Uz jautājumu, kāpēc tradīcija ieviesta, viņa atbild, ka tā vienkārši esot bijis. Arī LNT radošais direktors Niks Volmārs atsaucas uz «tradīciju spēku». Viņš norāda, ka sākotnēji, kad eiro valūta parādījās, tas šķitis kaut kas eiropeisks, «ar modernu garšu». Arī lieliem pirkumiem, kā, piemēram, automašīnām un nekustamajiem īpašumiem, bieži vien cenas ir eiro valūtā, un, izsakot eiro arī šovu balvu, televīzijas to vēloties padarīt šķietami nozīmīgāku. «Tas ir dīvaini,» norāda DnB Nord bankas eksperts Pēteris Strautiņš. Viņš gan neuzskata, ka tām būtu jāuzliek par pienākumu norādīt balvas apmēru arī latos, jo «nevar katru cilvēku muļķību aizliegt ar likumu». P. Strautiņš pieļauj - tā televīzijas rīkojas, jo eiro valūtā balvas izskatās lielākas. Arī N. Volmārs to nenoliedz, tomēr šis neesot galvenais iemesls.
Nacionālās radio un televīzijas padomes (NRTP) locekle Dzintra Geka, kuras pārziņā ir komerctelevīziju jautājumi, norāda, ka sabiedrības pārstāvji par šo jautājumu NRTP nav sūdzējušies. Pirms spriest, vai kaut kā mainīt šo televīziju praksi, Dz. Gekai šis jautājums vispirms būtu jāpārrunā ar pašām televīzijām un patērētāju tiesību aizstāvjiem. Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa norāda, ka no patērētāju viedokļa televīzijas pārkāpumus nav izdarījušas, PTAC arī nav saņēmis sūdzības, ka cilvēki nesaprastu naudas balvu apmēru.