Vecāķu prospekta, Gāles un Emmas ielas krustojums nervozs un bīstams kļūst galvenokārt gada siltajā laikā, it īpaši dienās, kad ir labvēlīgi laikapstākļi tam, lai baudītu saules un jūras peldes, jo Vecāķu prospekts ir ceļš uz vienu no iecienītākajām Pierīgas pludmalēm. Pārbraucot pāri Mīlgrāvja tiltam un izmetot elegantu cilpu patiltē, satiksmes dalībnieki pa brauktuvi līdzās Rīgas kuģu būvētavas teritorijas žogam tuvojas minētajam Vecāķu prospekta, Gāles un Emmas ielas krustojumam.
No Rīgas centra braucošajiem ir iespējas turpināt taisnvirziena kustību pa Emmas ielu, pagriezties pa kreisi uz netālo Gāles ielu, lai dotos Rīgas kuģu būvētavas teritorijā, vai pagriezties pa labi uz Vecāķu prospektu. It kā viss skaidrs, taču ceļa zīmju trūkums pirms kuģu remonta rūpnīcas dzelzceļa atzara un iepriekšminētā krustojuma maldina ne tikai autovadītājus iesācējus. Nereti te apjūk profesionāļi - gan kravas automobiļu, gan autobusu vadītāji. Turklāt vēl jau ir neapzinīgie, kas pagrieziena radītājus aizmirst parādīt vai neslēdz tos principā, liekot pārējiem minēt viņu tālāko rīcības plānu.
Rīnūžos un Vecmīlgrāvī, kā jau Rīgas ostas teritorijās, ir visai daudz kravas transporta. Netālu atrodas arī Rīnūžu naftas terminālis. Kravas auto un dažādas bīstamības kravu šajā krustojumā pietiek. It īpaši nopietna sastrēgumu problēma rodas vasaras svelmaino dienu pievakarēs un vakaros, kad no Vecāķu puses braucošie atpūtnieki, gaidot kreiso pagriezienu, kas nodrošina došanos centra virzienā, līdzās Lukoil benzīntankam drūzmējas teju nebeidzamā rindā. Nereti šeit stāvošie kļūst nervozi un brīdī, kad kāds pa galveno ielu braucošais kļūst īpaši lēns, mēģina iespraukties starp mašīnām.
«Vecāķu prospekta sākumā veidojas satiksmes korķi. Tur reizēm automašīnas stāv rindā, kas izstiepusies līdz pat dzelzceļa stacijai un A. Dombrovska ielai, mēģinot nogriezties pa kreisi. Nevar jau katram paskaidrot, ka daudz ātrāk būtu nogriezties iepriekš pa labi uz kādas no šķērsieliņām un virzīties apkārt caur Vecmīlgrāvi,» stāsta Vecdaugavas iedzīvotājs P. Millers. AutoDienas novērojami ļauj prognozēt, ka arī šogad sastrēgumu problēma būs, jo minētajā krustojumā satiksmes organizācija ir morāli novecojusi.