«LTV vadība ir gatava palielināt investīcijas kultūras raidījumu saturā, lai tie sasniegtu lielāku auditoriju. Nav runa par to, ka būtu jārada izklaidējoša satura produkti. Gluži pretēji - izglītojošu kultūras raidījumu formātam un saturam ir jāspēj aizraut un ieinteresēt skatītāju, atstājot spilgtu iespaidu uz kultūras procesiem Latvijā,» norāda LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte.LETA
100 g kultūras domās idejas
Latvijas Televīzijas (LTV) valdes un raidījuma 100 g
kultūras veidotāju tikšanās laikā vakar panākta vienošanās, ka
raidījuma komanda izstrādās idejas jaunam kultūras raidījumam, kas
piesaistītu plašāku skatītāju loku un būtu atbilstošs
prime-time jeb visvairāk skatītā ētera laika joslai.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.